Vind ik hem nou leuk of niet huh

  • 27 April 2019
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Badge +2
haiii, er zit een jongen bij mij op school en ik wist wie hij was maar voor de rest kende ik hem niet. Toen na een tijdje stuurde hij me een Dm op insta dat hij Mn tekeningen heel mooi vond enz, was een heel leuk gesprek. Sindsdien hebben we nog heel veel gepraat, hij is echt super aardig. Hij zegt ook dingen zoals dat ik me niet druk moet maken over mijn uiterlijk omdat er niks mis mee is enzo, hij zei dat hij mijn persoonlijkheid heel cool vind, en hij zegt echt super aardige dingen enz.. Hij is een van de weinige die me laat glimlachen naar mijn telefoon. Ik heb een beetje het gevoel dat ik hem leuk vind want ik vind hem ook heel aantrekkelijk enzo. Het probleem is nu... hij heeft een vriendin, en die vriendin haat mij. Wat moet ik nu doen? Ik durf het echt niet tegen hem te vertellen en ik maak sws geen kans bij hem.

1 reactie

Hey!

Het klinkt inderdaad wel als een tof persoon, en ik ben blij dat hij je goed doet voelen.
Ik vrees wel dat als hij een vriendin heeft je hem op vlak van liefde zal moeten vergeten.
Ik zou je aanraden om gewoon wel contact met hem te houden als goede vrienden, maar ervoor te zorgen dat er verder niets gebeurt.
Je zal mijn antwoord waarschijnlijk niet zo tof vinden, maar helaas, als hij al een vriendin heeft kun je daar niet veel aan veranderen.

Groetjes
Lot

Reageer