Vind andere jongen leuk

  • 5 April 2018
  • 9 reacties
  • 474 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar (homo) en vind een andere jongen van school leuk. Maar ik weet dus niet zeker of hij homo is volgensmij heeft hij het wel een keer gezegd maar dat kan ook voor de grap zijn geweest. Maar voor mijn gevoel doet hij tegen mij aardiger dan tegen andere jongens op school, zou dat kunnen betekenden dat hij mij misschien leuk vindt? Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Moiieh

9 reacties

Hi Shrektank,

klinkt wel goed.
Weet hij dat jij op jongens valt? Ben jij voor "iedereen" uit de kast?

Ik zou iig proberen wat meer contact met hem te krijgen. Eerst om hem een beetje beter te leren kennen, misschien een keertje uitnodigen om te gamen bij jou thuis of iets anders leuks doen. Ff de stad in of idk. Skaten, zwemmen whatever.

Dan kom je er wel achter of jullie een klik hebben en ja, dna kun je wel een move maken.

Ik vind dit wel cool om mee te maken. Ik ben zelf ook gay en ik heb een vriendje en ik kan je vertellen dat dat best wel leuk is.

Houd me op de hoogte pls en als je nog vragen hebt stel ze maar :)

Groetjes,
M&M's
Thx voor je reactie, hij weet nog niet dat ikoo jongens val. Ik ben nog voor niemand uit de kast. Ik denk dat ik eerst bij mn ouders en eengoede vriend ofzo uitde kast ga komen voordat ik aan een vriendje begin.
Een jongen bij mij op school is homo en niemand heeft daarproblemen mee hoor, maar ik Zal inderdaad eerst bij de trouwste mensen beginnen.
Thomasssss, op welk niveau zit je dan? Op de lagere niveaus waar ik op zit zijn ze er niet zo'n voorstander van
Hi Shrektank,

je kunt ook een account aanmaken op Jong & Out

https://www.jongenout.nl/

Daar kun je chatten met o.a. andere gay jongens.

Groetjes,
M&M's
M en ms, jong en out ken ik al maar ik wacht al bijna 2 maanden tot mn account wordt geacctiveerd terwijl ik gewoon de foto’s heb gestuurd
Hi Shrektank,

Het lijkt wel of er dan iets fout is gegaan bij Jong&Out. Normaal gesproken is dat binnen een paar dagen geactiveerd, volgens mij.

Als ik jou was zou ik nog een mailtje sturen en vragen hoe het zit met de activatie van je account.

Groetjes,
M&M’s
Heb ik gedaan en nu is mijn account geacctiveerd
Hi Shrektank,

Goed gedaan 🆒

Dan kun je iig met andere jongens praten en wie weet nog wat tips opdoen om die jongen die je leuk vindt beter te leren kennen.

Succes en geniet er van :)

Groetjes,
M&M's

Reageer