Skip to main content
Vraag

vibrator van zus gevonden

• September 17, 2025
  • 4 reacties
  • 845 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 17 jaar en heb een vraagje.  Gisteren was ik het ondergoed van mijn zus in de kast aan het leggen toen ik vanachter iets zag liggen. Het was fel roos en lag verstopt onder enkele strings. Ik was nieuwsgierig en nam het vast...ik moest er niet lang over nadenken, ik wist meteen dat het om een vibrator ging. Achter de roze vibrator lag nog een ander soort vibrator. Na het op te zoeken ben ik erachter gekomen dat dit een Satisfyer was. Ik ben wel benieuwd hoe het zou zijn om dit te gebruiken maar ik durf het niet weg te nemen. Ik was bang dat het zou opvallen...Is het vreemd om aan mij zus te vragen of ik haar vibrator(en) eens mag lenen? Wil het zelf wel kopen maar is zonde van het geld als het mij niets doet...Wat zouden jullie doen?hopelijk kunnen jullie mij helpen.

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 17, 2025

Hangt ervan af wat de band is met je zus.  Als jullie zonder problemen over seks kunnen praten, kun je het misschien vragen.  Als dat niet het geval is, is dat toch wel raar.
Voor minder dan 25€ heb je al een satisfyer bij het Kruidvat, daar kun je je geen buil aan vallen als je hem eens wilt proberen zonder awkward situaties met je zus.

Forum|alt.badge.img+3

Wat je kan doen is als je een keer alleen thuis ben de vibrator pakken. En maak hem eerst schoon met water ofzo. En dan gebruiken. En erna weer schoonmaken en terugleggen zodat het wel hygienisch blijft voor je zus en jouw.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 18, 2025

Ik weet niet hoe goed jullie band is ?

Maar als die goed is zou je het haar kunnen vragen hoe het is zo vibrator te gebruiken. En dan kun je zeggen dat je twijfelt om.er zelf ook een te kopen alleen je weet niet of je het fijn vind.

Maar laat even weten hoe je oplost 

• September 18, 2025

onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon -

@Liesje24 , je kunt ervan uitgaan dat een vibrator of satisfyer echt wel iets met je doet. En of je de vibrator van je zus mag lenen, tja...als je het doet, dan zou ik er wel een condoom omheen doen. Het is wel je zus, maar toch. Het is eigenlijk altijd beter om zoiets voor jou persoonlijk te hebben omdat het gewoon hygiënisch is. En hoe oud is je zus?