Vraag

vibrator kopen HELP!

  • 31 March 2020
  • 8 reacties
  • 605 Bekeken

Badge

hoi ik ben 13 bijna 14 ik mastubeer al bijna een jaar of 2. ik had toen een extra elecktro tandenborstel die ik daar voor gebruikte maar dat verveelt ik wil heeeel graag een vibrator kopen maar mijn moeder kan mijn rekening checken en waar moet ik m dan verstoppen ????!!!!!!! please help mij ik vind het zelf ook nog ongemakkelijk om te kopen


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ajj ja dat snap ik, ik ben een jongen dus zou niet weten hoe ik je kan helpen. Ik hoop dat iemand DE perfecte oplossing heeft. 💪🏻🤘🏻

Badge

Ajj ja dat snap ik, ik ben een jongen dus zou niet weten hoe ik je kan helpen. Ik hoop dat iemand DE perfecte oplossing heeft. 💪🏻🤘🏻

bedankt :)

 

Je kunt met contant geld cadeaukaarten halen, maar daar kun je ook de bankpas voor gebruiken.
Sites zoals bol.com zou ik je hiervoor aanraden.
Je kunt een dergelijk pakketje dan op een ophaalpunt zoals een AH winkel laten leveren, maar ook thuis.
Zo kun je je pakketje ophalen zonder dat iemand er achter hoeft te komen.

Is dat misschien iets?

Qua verstopplaatsen kun je het in een bak of kast doen met schoolspullen en oude schriften.
Het is onwaarschijnlijk dat iemand daar zal kijken.

Reputatie 2
Badge +1

Als je ergens kleren hebt liggen kan het daar ook, ik verstop vaak dingen in mijn mandje met sokken en onderbroeken en dan helemaal onderop. 

-onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Wat je kunt doen is via condoom anoniem een bestellen ze hebben daar ook vibrators. En het komt anoniem op je rekening en anoniem geleverd. Heb daar ook al iets besteld. 

Of zeg het eerlij tegen je moeder, misschien mag je het gewoon wel. Of je besteld het via een anonieme website of laat het een vriendin bestellen. Als je het niet thuid aan kan laten komen misschien bij een appie post punt.

Reputatie 1
Badge

Je kan altijd via Wish een vibrator halen en dan betalen met Klarna. Dat is zo’n achteraf betalen ding en je kan gewoon tegen wish zeggen dat het item onjuist is en dan heb je dus eigenlijk gewoon een gratis dildo. Ik hoop je hierbij genoeg geinformeerd te hebben.

‘Veel Succes!’

Badge

Hoi, jongen

dit is heel kut ja.

Misschien kun je je vingeren op betere plekken zoals balkon, zo kun je misschien beter klaarkomen.

grs 

tekst verwijderd door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

Reageer