Vibrator kopen :$$

  • 27 January 2013
  • 10 reacties
  • 1608 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy,
Ik vroeg me af of je zegmaar vibrators kan kopen onder de achttien? Bij seksshops ofzo, want ik wil er graag een maar volgens mij mag je dat dus alleen kopen als je meerderjarig bent.

xx 😳

10 reacties

je hoeft niet meerder jarig te zijn om een viborator te kopen. je kunt het beste een bij christine le duc zij geven je gelijk advies erbij.
Reputatie 2
Badge +17
Je mag het kopen als je jonger bent dan 18.
op iedere leeftijd kun je vibrators kopen, dus gene probleem
is het niet heel erg beschamend om naar zo,n seksshop te gaan dan
ik zou me kapot schamen en ontzettend ongemakkelijk voelen
is het niet heel erg beschamend om naar zo,n seksshop te gaan dan
ik zou me kapot schamen en ontzettend ongemakkelijk voelen


dat denk ik dus ook,, maar ik wil wel heel graag een vibrator..
het lijkt mij ook fijn maar ik doe het nog maar niet, alleen ik weet niet hoe oud jij bent dus ja
is het niet heel erg beschamend om naar zo,n seksshop te gaan dan
ik zou me kapot schamen en ontzettend ongemakkelijk voelen


dat denk ik dus ook,, maar ik wil wel heel graag een vibrator..


je kan ook een elektrische tandenborstel gebruiken
Ik zou geen elektrische tandenborstel gaan gebruiken dit schijnt nogal gevaarlijk te zijn
Badge +1

Als je een electerische tandenborstel, de tandenborstel zelf erafhaalt, en je er een gum induwd heb je eig gwn een zelfgemaakte fibrator

Badge +1

Ik heb net even goed nagedacht over een vibrator kopen, zelf durf ik het ook niet maar heb wel een heel goed idee hoe je er eentje kan bestellen zonder dat je ouders ofz erachter komen, 

Ga gwn naar bol.com zoek een vibrator of dildo ofz uit, zoek een leuk cadeautje erbij voor je ouders of broers/zus voor de feestdagen ofz bestel dat en zeg tegen je hele gezin dat er een leuk paketjr aankomt die niemand mag openmaken ofz (let wel heel goed op als je wilt dat niemand erachter komt dat je van te voren even kijkt wie de afzender is, als het een sexshop is kan je beter even verderkijken)

Reageer