Skip to main content

Vibrator kopen?

• September 26, 2021
  • 4 reacties
  • 623 Bekeken

Hoi, ik ben een meisje van over een maand 13. Ik zou graag een clitoris vibrator willen aanschaffen. Puur omdat ik het stimuleren van mijn clitoris fijn vind maar ik met mijn vingers niet genoeg kan stimuleren. Ik heb het nu een keer met een  elektrische tandenborstel geprobeerd en dat voelde super! Dus nu is mijn vraag ben ik te jong en is het verstandig? Alvast bedankt!

4 reacties

Goblin
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 26, 2021

Beste Hoi_x.,

Ik zou de vibrator gewoon kopen. Het is leuk en het is een stuk hygiënischer dan je tandenborstel.

Groetjes,

Goblinxxx

• September 26, 2021

Doen. 

Koop een cadeaukaart van Bol of Coolblue.

Bestel iets met de code van de cadeaukaart - zo kan niemand zien waar het geld is heen gegaan.

Laat het bezorgen op een post-nl punt.  Zo komt het niet bij je thuis.

Goblin
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • December 10, 2021

Doen. 

Koop een cadeaukaart van Bol of Coolblue.

Bestel iets met de code van de cadeaukaart - zo kan niemand zien waar het geld is heen gegaan.

Laat het bezorgen op een post-nl punt.  Zo komt het niet bij je thuis.

lol dat doe ik ook altijd;)

• December 11, 2021

Zeker doen, het is goed om te experimenteren met verschillende de dingen en voor vrouwen is er gewoon veel meer dan voor mannen.

Dus kijk ook wat je nog meer fijn vind zoals een normale dildo of verschillende vibrators en verschillende grotes. Een normale en wel een grote. Of bijvoorbeeld eentje die tegelijkertijd in je anus en vagina kunnen voor extra stimulatie