Skip to main content
Vraag

Vibrator kopen?

• January 20, 2026
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii! 

Ik ben 13 jaar en zou graag bij mezelf willen masturberen. Ik zat er overna te denken om een vibrator te kopen, maar ik vind het ongemakkelijk om te vragen aan mijn ouders of ze er een voor me kunnen halen... En ook wil ik niet dat ze bij me betrappen op het hebben van een vibrator. 

Hoe kan ik een vibrator kopen zonder dat ze er achter komen? En hebben jullie tips bij het gebruik van een vibrator? Zoals standjes? 

Liefs, Saartje 

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Als je nog nooit gemasturbeerd hebt, begin je beter gewoon met je vingers.  Dat is heel fijn en dan kun je rustig uitzoeken wat je fijn vindt.  Ik doe al jaren gewoon degelijk handwerk en vind het nog steeds heel lekker zo.  Je hebt eigenlijk geen vibrator nodig om van jezelf te genieten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Ik gebruik stiekem die van m’n moeder, dus je kan zoeken of ze er een heeft als je alleen thuis bent…

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 24, 2026

Hoi ​@Saartje2 

ik zat ook echt te twijfelen of ik nou wel of geen speeltje zou kopen uit eindelijk ben ik gewoon naar m’n moeder gegaan en heb gewoon eerlijk gezegd dat het me wel leuk en lekker zou zijn en dat begreep ze dus wel dus je kan dat gewoon proberen want dat hiel bij mij best goed