Skip to main content
Vraag

vibrator kopen

• November 28, 2025
  • 11 reacties
  • 584 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen ik wil graag een vibrator kopen ik ben 15 jaar en een jongen. ik heb er eentje op het oog.

Deze lijkt me echt goed en de reviews waren ook zeer positief. Alleen 1 probleempje ik start 1 december met examens. Mijn ouders mogen er absoluut niet achterkomen dat ik dit ga kopen. Ze checken mijn bankrekening maar dat probleem heb ik al opgelost. alleen het ding is dat als ik voor een afhaalpunt wil kiezen er maar 3 zijn en dat het alle 3 ongeveer 40 minuten rijden is met de auto. Ik kan hem ook laten leveren thuis maar ben bang dat mijn pa dan thuis is. Er staat dat hij 3 december geleverd word maar wil heb als ik hem thuis laat leveren dat het op een maandag geleverd wordt. Wat zouden jullie nu doen? En wanneer zouden jullie heb laten leveren ik heb 2 opties: maandag in de 2de week van mijn examens of maandag de week na mijn 2 weken examens (dan zijn we 3 dagen thuis klassenraad) alleen dan is mijn zus thuis en die mag er ook niet achterkomen. Het ding is wel dat ik ook niet weet om welk uur het geleverd word want er staat tussen 08:00-22:00 zouden ze dit dan rond de middag komen leveren?

--tekst aangepast wegens regel 8: reclame maken is niet toegestaan--

11 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 28, 2025

En een afhaalpunt in de supermarkt of van die kluisjes waar je een code voor krijgt?

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

40 minuten met de auto is wel heel ver, dan woon je echt wel op een afgelegen plek. 

Zoek een andere winkel die andere afhaalpunten dichterbij heeft.    

Check ook eerst ff of je daar als 15j al pakjes mag bestellen en ontvangen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 29, 2025

Nope hebben ze niet in de buurt van die kluisjes maar het pakketje is anoniem (hiermee bedoel ik dat je niet op de buitenkant ziet wat er in zit) kga vrage aan men oma en opa of het daar mag geleverd worden maar dat ze het niet mogen opendoen omdat het een cadeautje is . 

Forum|alt.badge.img
  • November 29, 2025

Waarom bestellen dan? Ga gwn naar de stad en koop het daar

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

Hi ​@anoniem6969 

Ik weet niet als je dat mag van je ouders maar ok, ben je niet soms voor een dag of 2à3 dagen alleen thuis. Aangezien dat je 15 bent kan dat volgens mij opzicht wel?

Zo ja, dan zou je het op dat moment kunnen bestellen of op dat moment laten leveren dan hebben je ouders helemaal niets door omdat ze natuurlijk niet thuis zijn?

Groetjes

Wout 😁

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 1, 2025

@anoniem6969 

Quote verwijderd door de Kindertelefoon.

Gwn via viabijv afhaalpunt->vriend-> jij ik weet dat t werkt ik doe vaak via via (niet voor vibrator of sex toys maar gwn voor dingen die mn ouders niet mogen weten 🧨✌🏻😁)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 2, 2025

hoi iedereen 

Bedankt voor alle tips en reacties! Ik heb het uiteindelijk bij mijn oma en opa laten leveren met de smoes dat het 2 cadeautjes zijn voor op school secret santa maar dit is natuurlijk de vibrator en het glijmiddel. Ik heb gevraagd het niet tegen mijn ouders te vertellen en dit gingen ze niet doen, heb ook gevraagd om het niet te openen en dit gingen ze ook niet doen; heb dan ook nog gevraagd als het geleverd wordt het ergens te verstoppen voor mijn broer en zus want die gaan mij anders snitchen bij m’n ouders. Ik ga ze beide direct na mijn examen nederlands halen alleen klein probleempje is dat de vibrator morgen (woensdag 0”/12) geleverd wordt en het glijmiddel pas overmorgen (donderdag 04/12). Ik ga dadelijk nog hun bellen om dit te zeggen maar iedereen bedankt voor de reacties!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 4, 2025

Hoi iedereen heb de vibrator eindelijk iemand tips om hem naar binnen te brengen/prostaat te zoeken? Glijmiddel kan ik pas morgen ophalen bij men oma en opa maar wil het zo snel mogelijk proberen. Iemand alternatieven?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 4, 2025

Nee geen alternatief. Wacht gewoon maar tot morgen. Dan is het vast extra fijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 8, 2025

en alternatieven om de prostaat te vinden?

Forum|alt.badge.img+2

Probeer eerst met je vinger dan 2 vingers en dan proberen 3 en dan kan je hem er in doen en probeer het in bad of in de douche omdat dan kan je hurken