Skip to main content
Vraag

vibrator gevonden

• November 1, 2025
  • 3 reacties
  • 831 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal, een paar weken geleden was ik aan het oppassen bij mijn buurjongen. Hij wou me iets laten zien op de slaapkamer van zijn ouders. Hij deed het nachtkastje open van zijn moeder en haalde er een soort speelgoed autootje uit. Ik zag achter die auto iets liggen maar ik wou dat niet bekijken als hij erbij was. Dus toen hij op bed lag ben ik terug gegaan naar zijn ouders hun slaapkamer en heb ik het laatje weer open gedaan. Ik pakte er een zakje uit en daar zat een vibrator in. Ik legde het weer terug en dacht er bijna niet meer aan. Maar nu vraag ik me af waarom ze die heeft. Ze heeft gewoon een man dus waar heb je die voor nodig. Elke keer is ik haar zie denk ik er weer aan. Wat moet ik hiermee?

3 reacties

• November 1, 2025

In de eerste plaats was het fout wat je deed. In kastjes en lades snuffelen kan absoluut niet vanwege de privacy. 

Sommige mensen gebruiken speeltjes om hun seksleven te verbreden. Soms wordt het saai, een sleur Een vrouw kan een vibrator gebruiken om (wel) klaar te komen. De buren kunnen er gezamenlijk mee spelen. Maar ook bij elkaar.

• November 2, 2025

@Anoniemejongen15  ik geef ​@GijsD helemaal gelijk. Wil je dan als een soort vaderfiguur vertellen aan je volwassen buurvrouw wat je gevonden hebt?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 2, 2025

Eens met ​@GijsD en ​@Aubien 

Niet netjes om rond te snuffelen in andermans spullen. En hé: als zij een vibrator wil laat haar dan. Haar zaken. Zou jij het leuk vinden als jouw "spullen" ontdekt werden? 

xxx Yusa