Vibrator?

  • 30 November 2011
  • 7 reacties
  • 1249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!

Ik ben een meisje van 17, en ik mastrubeer best wel vaak, maar het lijkt me zo lekker om een vibrator te gebruiken! 😳

Alleen ik weet dus niet hoe ik deze moet kopen... Want mijn ouders letten wel op mijn uitgaven e.d.

En mijn moeder vragen durf ik niet :S

Hebben jullie tips? :O

Xx Janine

7 reacties

op internet kan je vaak wel goede vinden als je wel is in amsterdam komt is dat de perfecte plek

suc6
Dankje 🙂 Maar via internet durf ik niet, omdat als de post komt ik vaak niet thuis ben 😛

En ik woon in friesland, dus Amsterdam is beetje ver weg...
je kunt is een dagje naar de stad gaan ergens?

overal is wel is een sexshop.

misschien moet je op internet kijken waar allemaal een sexshop is bij jou in ce buurt!



xx
bij de etos vekopen ze die volgensmij ook en dn zou ik gwn geld vn de bank binnen dan staat het niet op je afschriften ( zou wel het bonnentje ook weggooien ls je er eentje gekocht hebt
Dankjewel! 🙂 Zodra ik geld heb, ga ik naar de etos! 😃
of een vibrator ap op je smartfone... en die tegen een voorwerp houden bvb tandenborstel (niet je eigen maar kopen! ) en die apart leggen en als je hem er tegen houd en op hard zetten dan trilt je tandenborstel mee !
Kijk ofdat er winkels zijn die vibrators verkopen en ga dan geld pinnen bij een pinautomaat. zeg dat je hebt gepint voor geld om een cadeau voor hun te kopen en koop dan die vibrator.

Reageer