Vraag

Vibrator kopen, hoe doe ik dat?

  • 29 November 2022
  • 12 reacties
  • 989 Bekeken

Badge

Hi mensen,

 

Ik wil echt een vibrator/dildo kopen, maar dat durf ik niet. Ik Ben 15 jaar oud, maar ik zou er echt eentje willen kopen. Hoe doe ik dat? Want ik wil niet dat mijn ouders erachter komen. 


12 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hey ilovecatss je kan het in een winkel bij jouw in de buurts kopen 

Je kunt het ook online bestellen en naar een pakket punt doen

Online bestellen via pakketpunt idd. Gaat heel anoniem allemaal. Als je ouders je bankrekening checken dan miss paysafe card kopen ergens met contant geld en dan bestellen daarmee. Succes!

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb er deze week gewoon eentje gekocht in de winkel. Niet eentje bij mij in de buurt, ik wou niet herkend worden. Bij een zelfscankassa kan je het kopen zonder dat iemand het ziet.

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey

je kan een prepaid creditcard kopen bij de supermarkt en dan kan je bij easytoys een sextoy bestellen en laten bezorgen bij een post punt dit komt in een anonieme doos dus er staat niet iets op van easy toys en als je hem wilt verstoppen moet je een plek vinden waar je ouder nooit komen

Badge +2

Ik heb er deze week gewoon eentje gekocht in de winkel. Niet eentje bij mij in de buurt, ik wou niet herkend worden. Bij een zelfscankassa kan je het kopen zonder dat iemand het ziet.

Bij welke winkel?

 

Badge

Op bol.com kan je er een kopen. Laat het dan bezorgen op een afhaalpunt. Als je echt geheim wilt zijn, kun je betalen met een cadeaukaart die je dan ergens in een winkel koopt.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb er deze week gewoon eentje gekocht in de winkel. Niet eentje bij mij in de buurt, ik wou niet herkend worden. Bij een zelfscankassa kan je het kopen zonder dat iemand het ziet.

Bij welke winkel?

 

Kruidvat verkocht ze, misschien hebben ze die nog

Reputatie 2
Badge +3

(Onnodige quotes verwijderd)

“Sinterklaas is niet de enige die komt dit jaar”🤣🤣🤣😂😂😂

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb er ook een vibrator gekocht online. Die heb ik laten bezorgen bij een pakketpunt. Zo komt niemand erachter. Het werkt goed😉😊😳

Hopelijk heb je er iets aan.

Reputatie 2
Badge +1

Oke ik heb DE tip vlm

 

ga nr een winkel koop een bol.com of kruitvat of weet ik veel wat voor kadobon en dan ga je gwn met die kado bon betalen en dan zien miss aleen je ouders da je bv iets hebt gekocht bij de drogist, winkel, boekken winkel enzo

 

ja dat was me tip byeee

Reputatie 2
Badge +1

oww en tip voor bezorgen doe het via dhl ofzo op een bezorg punt en haal hem dan op 

Reageer