vibrator

  • 29 April 2019
  • 8 reacties
  • 728 Bekeken

Badge
hoii !!
ik wil graag een x iets echt in me doen zoals een viberator maar ik ga niks kopen. ik las veel over een tandenborstel maar ik snap niet hoe je dat moet gebruiken...
xx

8 reacties

Hey!

Ik denk dat dat bedoeld wordt dat je gewoon de achterkant hiervan in je vagina stopt. Zorg dat je niets met viezigheid, scherpe randjes of dingen die snel kunnen afbreken gebruikt.
Je zou ook eerst kunnen experimenteren met je vingers.
Een vibrator of dergelijke lijkt me wel het meest veilig en hygiënisch,

Groetjes
Lot
Badge
thanks! weet iemand anders wat ermee bedoeld word?
Eh, ik denk dat xLotx alles wel zo'n beetje behandelt heeft.
Je stimuleert jezelf door de trillende tandeborstel tegen je vagina/clitoris of er in te stoppen.
Er zitten daar wat hygiëne problemen aan en er komt zeker wat geluid bij vrij.
Het is dan ook aan te raden om, als je het echt graag wilt, geld te investeren in een echte vibrator.
Badge
onnodige quote verwijderd

@ MensPersoon


Hoe moet je een tandenborstel in je doen dan? Ik moet er nog iets omheen ofzo?
Je zou er een condoom omheen kunnen doen, of gewoon niets. Zorg wel even voor ene nieuwe tandenborstel, anders is dat niet zo net.
Ik denk net zoals je datmet een vinger zou doen.
Badge
Je zou er een condoom omheen kunnen doen, of gewoon niets. Zorg wel even voor ene nieuwe tandenborstel, anders is dat niet zo net.
Ik denk net zoals je datmet een vinger zou doen.

Moet je met die borstel in je vagina gaan?! Dat doet toch pijn...
Hey ik raad je echt af een electrische tandenborstel te gebruiken. Punt een het is best onhygiënisch. En punt 2 ik heb zelf een electrische tandenborstel gebruikt en heb er sneetjes van gekregen. Dus bespaar je vagina en koop een vibrator. Ik ben zelf ook nog steeds aan het twijfelen of ik er een wil kopen. Maar ze zijn wel het veiligst. (Ik ben 13 jaar)
Badge
Hey ik raad je echt af een electrische tandenborstel te gebruiken. Punt een het is best onhygiënisch. En punt 2 ik heb zelf een electrische tandenborstel gebruikt en heb er sneetjes van gekregen. Dus bespaar je vagina en koop een vibrator. Ik ben zelf ook nog steeds aan het twijfelen of ik er een wil kopen. Maar ze zijn wel het veiligst. (Ik ben 13 jaar)
Dankjewel, ik ook 13

Reageer