Vraag

Vibrator

  • 15 August 2018
  • 7 reacties
  • 740 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hy girls ik ben 13 en wil heel graag een vibrator kopen maar dat gaat niet. Weetiemnd misschien wat ik kan gebruiken des noods maken?
Liefs

7 reacties

Hoi

Je gebruikt best geen voorwerpen die hier niet voor bedoeld zijn. Om te voorkomen dat je jezelf bezeert, schaf je je best een vibrator aan. Je zou deze eventueel online kunnen bestellen, en ervoor zorgen dat die in een discrete verpakking geleverd wordt.

Hier kan je informatie vinden over hoe je jezelf kan stimuleren met je handen.

Groetjes
x
Je kan gewoon online een vibrator bestellen inderdaad
Je zou het zelfs aan je zus,nicht,vriendin of zelfs je moeder kunnen vragen om er 1 te kopen
Het is heus geen probleem ofzo
En ook niet awkward aangezien 90% vd vrouwen zo'n ding wel ergens in Huis heeft
"Weetiemnd misschien wat ik kan gebruiken des noods maken?"
Jouw handen, of die van een ander, zijn een vrij simpel alternatief.
Het lijkt mij niet aan te raden om iets zelf te maken, omdat je voor dergelijke dingen natuurlijk een electromotor gebruikt en je wilt jezelf niet onnodig onder stroom zetten..

Zoals anderen al hebben gezegd is het verstandiger om er eentje online te bestellen.
Dat kan discreet, dus dan is het niet op je rekening of op het paketje te zien wat je werkelijk besteld hebt.
Hoi
Oké ik ben een jongen maar goed kan het niet laten... je bent 13e jaar oud. Je kunt het beste zoals hierboven al is gezegd je handen gebruiken.
Maar dat van bestellen of het vragen aan je zus, vriendin, moeder.
Slecht idee! Ik zeg het je, je besteld zo’n ding op bol.com/easytoys of weet ik veel. Bol.com komt het in een pakketje bij je thuis... als jij dan op school bent, neemt je moeder hem aan. Als ze dan vraagt van goh lieverd wat heb je gekocht? En dan zeg jij een vibrator! Nee dan zal je moeder vrolijk en begripvol opkijken (als je nou 16 was oké maar 13?)
Ik wil echt niet vervelend doen maar ik zou wachten.. je bent nog maar 13 jaar.

Gr. Bas
hoihoi,

ik vindt 13 inderdaad ook wel een beetje jong. waarom wil je dat al zo vroeg?

als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je een leuk en lief vriendje hebt waarmee je dingen kan gaan uitproberen.

ik was ook pas 17 toen ik het voor het eerst deed

geen enkel probleem hoor :)

groetjessss
Ik vind 13 jaar niet te jong. Ze mag toch zelf weten wanneer ze hier klaar voor is?

Je kunt vibrators op internet redelijk discreet bestellen als je niet wilt dat je ouders erachter komen. Ik zou niet zelf gaan knutselen, lijkt me gevaarlijk.

Reageer