Vraag

verslaafd aan masturberen

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat moet je doen als je verslaafd bent aan masturberen


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik had ergens op YouTube gezien iemand die dat ook was die legde het helemaal uit en hoe je ervan af kan komen. Dat YouTube kanaal heet sekszusjes. Zal zeker even kijken:)

 

Badge

Allereerst zou ik de vraag willen stellen wanneer ben je ‘verslaafd’ aan masturberen? Het is een heel gezond iets. 

 

Maar als je je er niet fijn bij voelt, en zelf de keuze maakt om te stoppen of te willen stoppen, zou ik het volgende doen;

 

  • Zorg voor voldoende afleiding, hierdoor voorkom je de seksuele prikkels.
  • Afbouwen tot 0, hiermee bedoel ik dat het als je echt van verslaving spreekt onmogelijk is in één keer opeens te stoppen, je lichaam is er namelijk aan gewend. Je kunt bijvoorbeeld langzaam beginnen te minderen, totdat je klaar bent om helemaal te stoppen.
  • Zoek hulp van proffesionals. Ik geef je maar een aantal tips, maar als je echt verslaafd bent aan masturberen, en je wilt er vanaf, dan raad ik je aan om gewoon hulp te zoeken/vragen aan mensen die je vertrouwd, of proffesionals. Die weten er namelijk veel meer over!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, hoe dan ook ben je een top gozer! laat niemand of niks je anders wijs maken. 👊🏼


Succes! - LL

Reageer