Vraag

verschillende vragen over sex

  • 24 August 2019
  • 9 reacties
  • 450 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, ik ben een meisje van net 15, ik ga veel met oudere mensen om en word vaak ouder geschat (19/20). Ik vind dit niet zo erg aangezien ik voor mijn leeftijd erg volwassen ben en veel om ga met mijn broer (21) en zijn vrienden (20/25).
Ik wel eens een vriendje gehad en een beetje voorspel gedaan, vingeren, pijpen, etc. Ik had toen nog maar 2 maanden met hem en vond dat eigenlijk allemaal te snel gaan.
Nu praat ik al een tijdje met een jongen (17), en ik weet dat hij best wel ervaren is op het gebied van sex. We hebben nog niks maar toch maak ik me al een beetje zorgen over het seksuele gebied. ik vind voorspel prima zolang het op een rustig tempo gaat maar ik ben nog lang niet toe aan sex, ik vind mezelf daar nog te jong voor.

Mijn vragen zijn:
1: wat is een normale leeftijd om sex te hebben?
2: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je begint aan voorspel?
3: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je sex hebt met elkaar?
4: hoe weet ik zeker dat hij me niet gebruikt?
5: moet ik hem vertellen dat ik nog lang geen sex wil voordat we een relatie nemen, of zou ik het gewoon even aan kijken of ik er misschien eerder klaar voor ben?

9 reacties

Reputatie 2
Badge +2
1: wat is een normale leeftijd om sex te hebben? 14 up
2: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je begint aan voorspel? Je kunt ook gwn one night stand
3: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je sex hebt met elkaar? Half jaar ofzo
4: hoe weet ik zeker dat hij me niet gebruikt? Als hij de hele tijd vraag om te neuken enzo .
5: moet ik hem vertellen dat ik nog lang geen sex wil voordat we een relatie nemen, of zou ik het gewoon even aan kijken of ik er misschien eerder klaar voor ben? Dat moet je zelf weten
En oww ja ik ben trouwens een jongen 15 jaar 😅😂
Nauw ik ben ook net 6 dagen 15 jaar oud

1: wat is een normale leeftijd om sex te hebben? ZOVER IK HEB BEGREPEN VAN MENSEN ONGEVEER 16
2: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je begint aan voorspel? VOOR LIEFDE EN RELATIES ZIJN NORMAAL GEEN REGELS, DAT MOETEN JULIE ZIEN WAT JULIE FIJN VINDEN
3: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je sex hebt met elkaar? HETZELFDE ALS 2
4: hoe weet ik zeker dat hij me niet gebruikt? DAT MOET IK ZELF OOK NOG ZOEKEN
5: moet ik hem vertellen dat ik nog lang geen sex wil voordat we een relatie nemen, of zou ik het gewoon even aan kijken of ik er misschien eerder klaar voor ben? GEWOON EERLIJK EN BELEEFD VAN TE VOREN ZEGEN OF ALS HIJ HET VRAAGT (AAN JOUW DE KEUS)
Reputatie 2
Badge +2
Hoi wie wilt praten?
ik wil wel

Mijn vragen zijn:
1: wat is een normale leeftijd om sex te hebben?


16 jaar. plus of min 2 jaar. Dus 'normaal' is tussen de 14 en de 18 en er zijn heeeeeeeeel veel mensen die zich niks aantrekken van wat 'normaal' is, geen toestemming vragen, en het zomaar buiten die leeftijden doen.

2: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je begint aan voorspel?

Je leeftijd in weken plus het aantal jaren leeftijdsverschil keer in dagen. Dus als jij 16 bent en hij 17 is dat precies 16 weken plus één dag.
Dat is wettelijk zo bepaald.
Iedereen houdt zich exact aan die termijn. Je kunt bij de gemeente een formuliertje halen waarop je precies kunt bijhouden wanneer het tijd is voor voorspel.

Ok, da's onzin.

Het kan ergens zijn tussen een uur en 6 jaar. Ik heb beide meegemaakt.


3: Hoelang moet je de gene kennen/relatie mee hebben voordat je sex hebt met elkaar?


Zie vorige vraag. En vergeet het woord 'moet'. Je 'moet' he-le-maal niks. Je moet geen sex, geen voorspel... en als je helemaal hotel-de-botel bent, dan 'moet' je ook helemaal niet wachten. Je 'moet' niks.

4: hoe weet ik zeker dat hij me niet gebruikt?


Als je afgaat op je eigen gevoel. Als je iemand vragen stelt heb je grote kans dat je de antwoorden krijgt die je wilt horen. Ga af op je gevoel. En wat betekent het om 'gebruikt' te worden? Misschien 'gebruik' jij hem wel.


5: moet ik hem vertellen dat ik nog lang geen sex wil voordat we een relatie nemen, of zou ik het gewoon even aan kijken of ik er misschien eerder klaar voor ben?


Als je dit soort dingen wilt bespreken ben je er niet aan toe.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo
Reputatie 2
Badge +2
Lucia hoe oud ben jij ?
En ben jij een meisje?
ik?
ik ben net 15 en ben een jongen
Heyy

1: Ik vind zelf rond 16/17, maar als je er eerder klaar voor bent of later moet je het ook gwn doen!

2: Ik denk ongeveer een jaar een relatie hebben ofz. Of al als het goed voelt en je kunt diegene vertrouwen.

3: zie boven^

4: Als je er niet aan toe bent zeg het gewoon en als hij dat dan niet accepteert dan en hij dwingt zal ik het niet doen of uitmaken en als hij het wel accepteert dan zit je wel goed. Maar je moet niet gedwongen worden!!

5:Ik zou het als ik jou was vertellen als jullie een relatie hebben!

Reageer