verliefd seks stiefbroer

  • 16 June 2019
  • 2 reacties
  • 1254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy! Nou ja als je men vorige topics hebt gelezen weet je het al maar ik zal het nog even uitleggen ik ben een meisje 13 jaar en mijn ouders zijn al heel lang gescheiden. Mijn vader heeft nu denk ik 2 jaar een nuiwe vriendin en die heeft 2 zoons. 1 van nu inmiddels 19 en 1 16 maar ik heb al heel lang een crush op die van 19 en wil er dingen mee doen enzo en zit er zo mee ik probeer ook wat (sletterige) kleding te dragen iets uitdagender zegmaar ik merk wel dat hij dan meer kijkt maar ik weet niet wat ik verder moe als ik fantaseer over als we seks zouden hebben dan kan ik daar al erg geil van worden of als hij me aanraakt naast me zit enzovoort en ik wil niet dat hij merkt dat ik geil word maar wil wel echt meer help me? Thanks

2 reacties

ik zou proberen afleiding te zoeken, zorg er voor dat je niet zo snel aan hem denkt... ga bijvoorbeeld bezig houden met een hobby
ook stoppen met uitdagender kleding ook aangezien hij 19 is en jij nog maar 13 denk ik niet dat het wat kan worden
heyy

Ga anders aan andere dingen denken of je bezighouden met een hobby. Dit zal zorgen voor afleiding en zo zal je niet de hele tijd aan diegene denken. Kijk anders op websites waar ze tips geven hoe je kan merken dat je iemand leuk vind! Dit zal misschien wel helpen

Reageer