Vraag

verliefd op vriendin

  • 14 February 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

ik zit met een dingetje…

ik heb dus een vriendin  en ik vind maar leuk. ik wil graag met haar zoenen en dat soort dingen. maar het probleem is dus dat ze een vriendin heeft (lesbisch koppel). laat ik je even vertellen hoe dit tot stand is gekomen. ik ben dus al een tijdje met haar bevriend en ze vertelde me dus als een van de eerste dat ze pan is (ik bi) en ik vond dat gewoon oke enz(zoals het hoort ) later vertelde ze me dat ze me veel mooi vond, maar niet echt leuk leuk, meer gewoon een crush die je hebt op een celeb. ik vertelde haar dat ik niet echt hetzellfde over haar dacht en daar was ze gewoon oke mee. vanaf dat ze me dat vertelde ben ik anders over haar gaan denken en begon ik haar een beetje leuk te vinden, en ik droomde dat ik haar zoende en het voelde heel echt, dus alsof het echt was gebeurd. (ik heb het haar nog niet verteld omdat ze dus een vriendin heeft en ik wil niet hun relatie stuk maken of iets). ik heb sinds dat ze mee heeft verteld dat ze me heel mooi vond niet mer met haar erover gehad. weet iemand nu wat ik moet doen?? moet ik het voor me houden, of juist aan haar vertellen???? alvast bedankt xx


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Er is een kans dat ze je gewoon knap vindt, en niks meer dan dat. Dat heb ik ook wel eens met meisjes, ookal heb ik een vriendje. 

Ik heb ook een aromantische vriendin en ze heeft me een keer uitgelegd dat ze iemand gewoon mooi vindt om naar te kijken zoals bij een kunstwerk. Het is een compliment maar ik zou er maar niet te veel over nadenken want ze is wel gewoon bezet

Hopelijk kom je nu wat verder! 

:fox:  Kitsune-san :fox:

Reageer