Verliefd op mijn hond???

  • 4 October 2018
  • 4 reacties
  • 761 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo jongens, meisjes, xongens en xeisjes,

Ik ben een jonge non-binary en ik zit met een probleem
Mijn hond Felix (heel ironische naam) is al een paar jaar een deel van onze familie, en we houden allemaal van hem

mar op een dag zag ik hem zitte op de grond, en er stak wat uit onder ze buik. het was echt smerich eerst vond ik maar toen de langer ik er naar keek vond ik het steets aantrekelekker
ik heb er met me grote broer over gepraat en hij zei dat felix het super zou waarderen als ik hem daar aanraak maar daar voelde ik me niet comfortabel bij. toen pakte mij broer ze telefoon en forseerde me om het te doen hij filmde het

iik vond het stieken leuk en nu doe ik het af en toe
is er iets mis met mij???
ik weet niet wat ik moet doen plssss help!?!?!

4 reacties

jammer dat jullie me niet sirieus nemenn
Reputatie 2
Badge +9
"jammer dat jullie me niet serieus nemen"

Sorry maar je topic is amper een halfuur online. Je kan niet van mensen verwachten dat als jij een topic aanmaakt dat iedereen meteen hun laptop of telefoon erbij pakt om op jouw topic te reageren.

Over je topic.

Je bedoelt met dat ding onder je hond waarschijnlijk de geslachtsdeel van hem.

Misschien dat jij het leuk vond en fijn, maar je hond begrijpt dat soort dingen niet. De hond doet wat hij of zij van zijn baasje krijgt. Dus ik zie dit meer als dierenmishandeling dan iets normaals.

Ik zou er gewoon mee stoppen, aai je hond of knuffel hem maar blijf van de plekken af waar je niet aan hoort te zitten. Je zou het zelf toch ook niet fijn vinden als een vreemde man of vrouw je aanraakt op dat soort plekken?

Dus stoppen.

En is er iets mis met jouw?
Nee ik denkt het niet. Je hebt iets gevonden en je wou het ontdekken. Je was nieuwsgierig en omdat je broer zei dat het oké was begon je ermee. Ik zeg je nu dat het niet oké is en dat je er dus mee moet stoppen.

Gr:Mr.S
dankjewel grmrs

ik heb het licht gezien
ik vind het eerlijk gezegd wel opwindend als vreemde mannen of vrouwen mij op dit soort plekken aanraekn
maar ik zie je punt arme hond arme felix ik huil
ik weet niet hoe ik het goed kan maken
Reputatie 2
Badge +9
Het beste wat je kan doen is het niet meer doen en de hond vergeet dat dan wel

Gr:Mr.S

Reageer