Skip to main content

verliefd op mijn docent

• January 29, 2026
  • 2 reacties
  • 357 Bekeken

Oke ik Ben 14 en ik Ben verliefd op mijn docent van 42 JAAR!!! en hij weet het dus uh ja. Maar ik heb wel een Hele goede band met hem en mijn vriendinnen vinden dat hij me anders behandelt dan de rest en dat ik zijn lieveling Ben enz. Wilt hij mij nou???

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 30, 2026

ik wil niet gemeen zijn of je dromen verpesten, maar een relatie zit er niet in. 

mijn advies?

negeer de mensen om je heen die zeggen dat hij met jou wilt.

probeer ook het verliefde gevoel te verbreken, je kan bijvoorbeeld proberen te focussen om zijn afknappers of redflags → waarom je niet met hem een relatie wilt hebben

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 31, 2026

Misschien lees je de hele verkeerde dingen in de manier waarop hij met je omgaat; hij is waarschijnlijk gewoon aardig tegen je en verder niets. Het kan zijn dat hij jou leuker vindt dan anderen maar dat wil echt niet zeggen dat hij verliefd is.  Hij heeft misschien wel een gezin dat hij niet wil opgeven voor jou en in ieder geval weet hij dat hij ontslagen wordt en in de gevangenis belandt als hij iets doet met iemand van jouw leeftijd.  Je wilt toch niet gaan met een pedo?
Jullie zitten in een heel andere levensfase: jij bent een kind, hij volwassene; waarover zouden jullie praten? Vergeet hem, je vindt zeker een leuke jongen van je eigen leeftijd.