Vraag

Verliefd op leraar

  • 6 May 2019
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik zit eigenlijk met een probleem. Ik ben verliefd op mijn docent. Hij is een man en ik ben zelf ook een jongen. Hij is ergens in de 40 en vrijgezel. Ik zelf ben 16. Ik vind hem al een tijdje erg leuk. Ik hou van zijn humor enzo. Af en toe zit die ook zo aan me voor de lol. Ze trapte hij een keer op mijn achterwerk voor de gein toen die langs me liep. Hij komt ook af en toe zo erg dichtbij.

Maar goed,

Is het verkeerd dat ik verliefd ben op hem en wat moet ik doen?😥

5 reacties

Hoi

Een docent mag geen relatie aangaan met een student, net zoals een meerderjarige geen relatie mag aangaan met een minderjarige. Tot wie je je aangetrokken voelt kan je niet controleren, maar ingaan op deze gevoelens, lijkt me niet verstandig.

Raakt je leraar andere leerlingen ook aan, op de manier waarop hij jou aanraakt?

Groetjes
Kenshin
Hey,
Ik denk dat je jezelf eerst moet afvragen of je hem gewoon leuk vindt of dat je verliefd op hem bent.
Als je verliefd op hem bent is dat niet verkeerd. Verliefdheid is gewoon iets wat je niet kunt sturen en je kunt er niks aan doen dat je verliefd op hem bent. Het enige is wel dat je er, helaas, niks mee kunt doen. Naast dat het leeftijdsverschil nogal groot is, is het ook je leraar dus je mag best verliefd op hem zijn, zolang je het daar bij laat.

Jonah
Hoi

Een docent mag geen relatie aangaan met een student, net zoals een meerderjarige geen relatie mag aangaan met een minderjarige. Tot wie je je aangetrokken voelt kan je niet controleren, maar ingaan op deze gevoelens, lijkt me niet verstandig.

Raakt je leraar andere leerlingen ook aan, op de manier waarop hij jou aanraakt?

Groetjes
Kenshin

Hey!