Vraag

Verliefd op docente

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik heb een nogal vreemde vraag voor jullie

 

Ik ben de laatste tijd super verliefd op een docente van mij geworden. Ze heeft een mooi paar borsten en een heerlijke kont. Ze heeft kinderen en volgens mij is ze ook getrouwd. Ik trek me super vaak af op haar foto's en laatst droomde ik ook nog dat ze een aantal klasgenoten waaronder mij zou pijpen. Toen ik aan de beurt was werd ik na een paar keer op en neer al wakker. Altijd als we les van haar hebben word ik altijd echt heel hitsig en ik kan het bijna niet laten haar bij dr kont vast te pakken. Mijn vraag is, hoe moet ik hiermee omgaan?

 

Alvast bedankt voor de hulp iedereen


3 reacties

Hallo mr.mystery :)

Wat vindt je er zelf van?

Het lijkt mij niet verstandig om een relatie met haar aan te gaan en/of seks met haar te hebben trouwens want dat kan ervoor zorgen dat ze problemen krijgt want het is strafbaar voor haar als ze seks met jou heeft.

-TheMightySlayer <3

Hoi! Als je 1 ding nooit moet doen, is het wel een relatie aangaan met een docent. Dit heeft voor jullie beiden grote gevolgen. Jouw imago is kapot en zij zal nooit meer een baan in het onderwijs krijgen. Hier komt nog eens bij dat het strafbaar is (je bent minderjarig) en dat zij getrouwd is. Big no-go!

Badge +1

als ik jou was zou ik een vriendin zoeken waar je dan ook echt iets mee hebt, waardoor je als het goed is die docent gaat vergeten, echt gewoon vergeten en als je met je vrienden wanneer je les van haar hebt zegt dat ze echt lekker is enz dan begin je steeds na te denken over dat ze eigenlijk niet zo lekker is.

Reageer