verliefd op docent

  • 13 July 2020
  • 4 reacties
  • 1043 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik ben best verliefd op mijn docent ik ben 13 en hij is denk ik 25 ik weet dat een relatie starten onmogelijk is maar ik geef wel veel om hem. Ik ben zijn lievelingetje en hij is echt fucking knap. Ik praat vaak met hem na school en plan alle keuze uren bij hem in. Ik heb hem ook op whatsapp maar dat gaat gewoon over school niks bijzonders daar. Ik praat vaak met hem en loop van lokaal naar lokaal via bepaalde routes waarop ik hem tegen zou kunnen komen. Ik masturbeer vaak op hem en denk aan dat we sex hebben op school enzo. Hij is zo aardig en lief ik heb echt geen idee of het wederzijds is maar wat vinden jullie hiervan? Komt dit verhaal je bekend voor? Ik hoop dat ik niet de enige ben die over mijn docent denkt op deze manier. Ik wil sowieso graag een keer sex ook al ben ik pas 13. Ik ben gewoon erg verliefd op hem.


4 reacties

Zulke gevoelens en fantasieën zullen wel meer tieners hebben. Laat het trouwens ook maar bij een fantasie. Seks met een docent, überhaupt seks met een volwassen man (op jouw leeftijd) kan echt niet.

Onnodige quote verwijderd

 

Het hebben van die fantasie is normaal heb ik ook. Maar ga niet verder dan fantaseren zodat je die goede band met je docent behoud.

Reputatie 1
Badge +1