verliefd op docent

  • 13 July 2020
  • 4 reacties
  • 1043 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik ben best verliefd op mijn docent ik ben 13 en hij is denk ik 25 ik weet dat een relatie starten onmogelijk is maar ik geef wel veel om hem. Ik ben zijn lievelingetje en hij is echt fucking knap. Ik praat vaak met hem na school en plan alle keuze uren bij hem in. Ik heb hem ook op whatsapp maar dat gaat gewoon over school niks bijzonders daar. Ik praat vaak met hem en loop van lokaal naar lokaal via bepaalde routes waarop ik hem tegen zou kunnen komen. Ik masturbeer vaak op hem en denk aan dat we sex hebben op school enzo. Hij is zo aardig en lief ik heb echt geen idee of het wederzijds is maar wat vinden jullie hiervan? Komt dit verhaal je bekend voor? Ik hoop dat ik niet de enige ben die over mijn docent denkt op deze manier. Ik wil sowieso graag een keer sex ook al ben ik pas 13. Ik ben gewoon erg verliefd op hem.


4 reacties

Zulke gevoelens en fantasieën zullen wel meer tieners hebben. Laat het trouwens ook maar bij een fantasie. Seks met een docent, überhaupt seks met een volwassen man (op jouw leeftijd) kan echt niet.

Onnodige quote verwijderd

 

Het hebben van die fantasie is normaal heb ik ook. Maar ga niet verder dan fantaseren zodat je die goede band met je docent behoud.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal ik ben best verliefd op mijn docent ik ben 13 en hij is denk ik 25 ik weet dat een relatie starten onmogelijk is maar ik geef wel veel om hem. Ik ben zijn lievelingetje en hij is echt fucking knap. Ik praat vaak met hem na school en plan alle keuze uren bij hem in. Ik heb hem ook op whatsapp maar dat gaat gewoon over school niks bijzonders daar. Ik praat vaak met hem en loop van lokaal naar lokaal via bepaalde routes waarop ik hem tegen zou kunnen komen. Ik masturbeer vaak op hem en denk aan dat we sex hebben op school enzo. Hij is zo aardig en lief ik heb echt geen idee of het wederzijds is maar wat vinden jullie hiervan? Komt dit verhaal je bekend voor? Ik hoop dat ik niet de enige ben die over mijn docent denkt op deze manier. Ik wil sowieso graag een keer sex ook al ben ik pas 13. Ik ben gewoon erg verliefd op hem.

ik snap je, ik heb dit ook, zonder verliefd zijn dan. Ik loop ook routes om mn favo docent te zien omdat ik haar dit jaar niet heb. Met masturberen heb je vaak wilde fantasieën , dat is normaal. Maar breng het maar niet in de praktijk, er komt echt heel veel gedoe van en is niet gezond en goed voor je. 

Badge

heyy,

een beetje laat maar als nog!

Precies dit heb ik ook. Ik denk ook vaak aan mijn leraar en bedenk dan hoe we in het geheim seks met elkaar hebben.

het is dus helemaal normaal!
Alleen zou ik het niet in praktijk brengen! Het is en gevaarlijk en je kunt er problemen meekrijgen!

 

xxx HOII

Reageer