Vraag

verliefd op broer van beste vriendin

  • 24 May 2021
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Badge

Hoii ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben nu al langer dan een jaar verliefd op de broer van mijn beste vriendin zij weet dat zelf ook maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen want hij is 16 en hij maakt de hele tijd grapjes over seks naar mij enzo en hij doet ook echt heel lief en schattig de laatste tijd en ik zou het zelf niet erg vinden als het zou gebeuren dat ik seks met hem krijg maar ik weet dat m’n ouders me daar nog n beetje jong voor vinden dus ik heb 2 vragen…

 

  1. Wat kan ik doen om hem te laten merken dat ik hem leuk vind(zonder het echt te zeggen)
  2. stel hij zou seks met mij willen zou ik het dan gewoon doen en schijt hebben aan m’n ouders of zou ik naar hun luisteren en het niet doen

 

alvast bedankt 🙂💗


2 reacties

Ik zou er over het algemeen niet echt iets mee doen. Ik kan me niet voorstellen dat je beste vriendin het op prijs zou stellen als jij iets met haar broer neemt/doet. Probeer het eens andersom te draaien: hoe zou jij het vinden als je beste vriendin met jouw broer gaat?

Mocht je dat niet met me eens zijn en alsnog iets willen dan kan je een beetje flirten, uiteindelijk zal je het toch echt een keer moeten zeggen want in het hinten blijven hangen heeft geen zin.

Wat betreft je ouders, ja ik snap hun wel een beetje, al helemaal als die jongen 16. Anderzijds mag jij toch ook gewoon iets proberen. Als je het veilig doet (condoom en (als je die slikt) de pil bijvoorbeeld) dan kan er niet echt iets fout gaan.

Het is dus een afweging hoe graag je het wil. Succes!

Reputatie 1
Badge +1

Jooo, over het algemeen is het niet zo moeilijk om een jongen duidelijk te maken dat je hem leuk vind, neem vooral het iniatief door hem gewoon te snappen enzo, ik zou wel het er over hebben met je vriendin en of zij het oké vind. Over sex zou ik doen wat je zelf wil, ik ben zelf 14 en ken kapot veel mensen die al zijn ontmaagd, het is niet alsof ontmaagd zijn op je 14de heel jong is ofzo, trouwens wel chil dat hij 16 is, dan heeft hij waarschijnlijk wat meer ervaring. Maar nogmaals ga het er wel over hebben met je vriendin. (Btw gebruik een condoom als je het doet (; ) succes dan i guess hahah.

 

Reageer