Vraag

Verliefd op beste vriend

  • 24 August 2018
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van 15 dit is de tweede topic die ik schrijf vandaag maar ik wil graag weten hoe ik er achter zou kunnen komen of mijn beste vriend ook iets voor mij zou kunnen voelen of zou voelen zou hij net zo veel aan mij denken als ik aan hem ik kan hem namelijk echt niet uit me hoofd zetten maar ik zou graag een subtiele en vooral effectieve manier horen hoe ik hem voor mij verover hoe ik erachter kom of t iets kan worden of hij iets mij voelt maar wel op een subtiele manier ik ben trouwens ook een jongen mocht het niet duidelijk zijn
Ik hoop dat er meer mensen zijn die hun ervaringen of advies willen delen of die tips hebben hoe hun het aan zouden paken

Bedankt alvast!❤️

5 reacties

Hoe maak ik hem verliefd op mij of breng ik hem in de verleiding hoe laat ik hem op een sexuale manier aan mij denken?
Hey ik heb geen perse ervaring en ben zelf hetero maar ik snap je hoe je je voelt. Weet je wat je moet doen gewoon wees je zelf. En zeg hoe je je voelt. Maar niet te duidelijk. Zeg gewoon oprecht dat je blij bent dat je vrienden zijn en zeg dat je echt oprecht leuk vind met hem. En doe iets leuks en als jij meer aangericht bent bij hem, maar niet te klefferig. Dan kunnen ook gevoelens bij hem op komen. Bijvoorbeeld in de klas maak oog contact. Als hij kijkt lach naar hem. Bam. Maar dan doe iets grappigs er bij. Een peace ofzo. Prive gesprekken zouden goed helpen om een goeie band te maken.
Jaa ik zal het proberen moet vast wel lukken om meer ooggcontact te maken dan normaal
.,,
Zou een soort vragenspel doen zo van op wie ben je❤? En wat vind je knap zou je iets met een jongen willen en zo verder gaan....
Veel geluk xxx
\( ö )/

Reageer