verlangen aan sex

  • 14 February 2021
  • 10 reacties
  • 539 Bekeken

Badge

Ik ben 13 en een meisje, maar ik vind het fijn om mezwlf over mijn clitoris te strelen en ik verlang eigenlijk best wel naar sex. Om te voelen hoe het voelt en ik wil graag weten hoe het is om gelikt te worden en iemand te pijpen... alleen ik vind me een beetje jong en ja.. wat is jullie optie hiervoor?


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Het is super normaal om dit te willen, ik wil het ook.

Je bent niet perse te jong, maar je moet wel denken aan soa's enzo. Als er een condoom is dan is dat helemaal mooi, maar het kan ook zijn dat de jongen nog niet een grote penis heeft (want hij is waarschijnlijk dan ook 13).

Maar als je een condoom hebt en jullie willen het allebei, dan kan het gewoon.

Reputatie 7
Badge +5

(...)  Als er een condoom is dan is dat helemaal mooi, maar het kan ook zijn dat de jongen nog niet een grote penis heeft (want hij is waarschijnlijk dan ook 13).

Maar als je een condoom hebt en jullie willen het allebei, dan kan het gewoon.

Je hebt geen grote penis nodig om sex te hebben

Reputatie 2
Badge +1

(...)  Als er een condoom is dan is dat helemaal mooi, maar het kan ook zijn dat de jongen nog niet een grote penis heeft (want hij is waarschijnlijk dan ook 13).

Maar als je een condoom hebt en jullie willen het allebei, dan kan het gewoon.

Je hebt geen grote penis nodig om sex te hebben

Dat is niet helemaal waar

Reputatie 1
Badge +1

Dat is niet helemaal waar

-onnodige quotes verwijderd-

het is wel waar want een penis past -wat voor vorm hij ook heeft - altijd in een vagina en hij werkt precies hetzelfde en meestal kunnen jongens altijd een orgsme krijgen ookal zitten ze nog niet in de puberteit maar zonder sperma

groetjes 

gwn iemand

Badge

(...)  Als er een condoom is dan is dat helemaal mooi, maar het kan ook zijn dat de jongen nog niet een grote penis heeft (want hij is waarschijnlijk dan ook 13).

Maar als je een condoom hebt en jullie willen het allebei, dan kan het gewoon.

Je hebt geen grote penis nodig om sex te hebben

Dat is niet helemaal waar meiden zijn niet altijd blij met een grote en een te grote kan pijn doen 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi

Op die leeftijd is verlangen naar sex  heel normaal

Je lichaam moet namelijk nog gewend raken aan al die hormonen. Het is dus helemaal normaal. . Je laten beffen of iemand pijpen kan, maar jullie moeten het wel beiden willen. Of je kan ook een vibrator kopen van het merk lelo -wel heel duur maar de moeite met die waterdichmodus- met een knobbeltje dat precies voelt zoals een tong

Groetjes

Gwn iemand

Badge

doe wat je zelf wildt. ik denk dat je niet de enigen bent die seks wilt op der 13e ;]

 

Badge

Hey, 

Zoals alle reacties hier boven zeggen is het heel normaal omdat te willen. 13 jaar is inderdaad een beetje jong, maar het kan altijd natuurlijk. Denk wel altijd goed na over je keuzes en dat je het wel echt wilt. Als je het doet doe het dan zeker veilig, je wilt waarschijnlijk nog niet zwanger zijn 😉(als je al ongesteld geweest bent)

liefs

Lemon_girl🍋

Badge

Niks aan de hand ik wil het ook heel graag :)

Badge

Ik heb dat ook en ben ook heel benieuwd hoe het voelt om gepijpt te worden

Reageer