Verlangen

  • 22 April 2019
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Badge +2
Hi, Ik ben een meisje van 13 (over 1 maand 14) en ik heb advies van jullie nodig. Al vanaf een jaar geleden doe ik aan mezelf bevredigen zoals vingeren, over clit etc etc. Maar ik merk dat ik steeds meer verlangen krijg naar een jongen waarmee ik niet alleen op sexueel gebied mee kan rommelen maar ook gewoon me echt verliefd bij kan voelen en een leuke tijd mee kan hebben. Ik weet dat dit raar klinkt ivm mijn leeftijd maar ik kan er niks aan doen en het verlangen naar een jongen in mijn leven word alleen maar groter. Nu is het porbleem dan bijna niemand mij mag, de meeste mensen die mij mogen zijn meisjes. Ik heb 1 beste vriend maar hij is een beste vriend en daar willen we het allebei bij houden. Ook durf ik er met niemand echt over te kranten omdat ik bang ben dat ze me raar aan gaan kijken. Hebben jullie tips hoe ik dit verlangen kan stoppen of natuurlijk een boy kan vinden? Buhbye - iemand die door bijna iedereen gehaat en lelijk gevonden word.

4 reacties

Kun je niet met wat anderen contact maken?
Ik weet dat je zegt dat ze jou niet mogen, maar dat lijkt mij een beetje overdreven.
Het zou toch geen kwaad kunnen om ze een een berichtje te sturen om dat water te sturen.
Sowieso neem ik aan dat er toch wel meer jongens zijn waar je mee omgaat, of die je tegen komt.
Andere klassen of bij dingen zoals sportclubs e.d.

Is dat een optie?
Hey,

Je kunt je niet verplichten verlieft te worden, en als je op iemand echt bent kan het ook nog zijn dat degene niet op jou is.
Maar weet je wat het is, jou tijd komt. Of het nou nu is of over een paar jaar, jou tijd komt wel. En hoe jammer het ook is je zult er op moeten wachten.
Nu zeg ik niet dat je hellemaal niet met jongens op moet trekken, dat moet je als je dat leuk vind juist wel doen, en als je iemand dan leuk vind kun je hem beter leren kennen, en hij jou.
Of is het een idee nieuwe contacten te maken?
En er zijn vast wel een aantal mensen die jou wel mag.

Groetjes Lise,
Hey...ken het gevoel weet niet wat te doen...zij ziet mij als vriend...niet als haar vriendje heb nu al 2x een stijve gehad...voel me erg ongemakkelijk..was maar een plek voor ons om contact te hebben..en dan zien we wel
Hy ik ben een jongen van 14
Het is gw dood normaal dat je iemand Will waarmee je zulke dingen kan doen dat heb ik zelf ook
Ps je lijkt me best een leuk meisje 😍

Reageer