Vraag

verlang naar seks

  • 7 July 2020
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen 14 jaar bijna 15 ik zit in de pubertijd en verlang naar een vriendin iemand om mee te lachen huilen knuffelen om plezier mee te maken ik heb nog nooit een vriendin gehad of vrienden Ben ik de enigste die dat heeft en ik heb wel behoefte aan iemand in mijn leven .

 

ik zou graag advies willen of als je misschien intresse hebt laat het me gerust weten


4 reacties

Heyy

Dat je graag iemand wilt in je leven is compleet normaal, wel moet ik erbij zeggend dat hier op het forum geen contactgegevens mogen gedeeld worden.

Ik snap wat je bedoelt hoor, ik zou ook best iemand willen waarmee je alles mee kunt delen zonder dat het raar is. Kom je wel tegen hoor! No panic.

Groetjs

Ohh ja logisch dat er geen contact gegevens gedeeld mogen worden was ik even vergeten

 

Iedereen heeft er wel is behoefte aan, dat hoort bij de puberteit. Contactgegevens uitwisselen is verboden. Het lijkt me ook niet dat je random met iemand wilt afspreken van hier. Je kan beter zoeken binnen je omgeving, iemand die je kent. 

Badge

Hee, 

Ik heb precies hetzelfde en ben bijna 15, ik heb het nu vooral tijdens quarantaine dat ik heel graag een relatie wil. Wat ik doe is gewoon wachten totdat het vanzelf naar me toe komt lopen. Ik heb namelijk geen zin om tijd te besteden in mensen die alleen komen om mijn hart te breken, maar als je graag iemand wilt zou ik rustig aan beginnen en steeds meer met elkaar om gaan :) je weet maar nooit wat er gebeurt!

Groetjes! 

Reageer