Skip to main content
Vraag

Verkrachting?

• July 13, 2020
  • 4 reacties
  • 1587 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik heb een vriendje waarmee ik bijna 7 maanden een relatie mee heb. 

We hebben al een aantal keer seks gehad, en gisteren wilde hij weer seks, maar ik niet. Hij had al een paar keer zijn penis in mijn vagina gedaan, maar ik heb hem toen van mij afgeduwd en gezegd dat ik het echt niet wilde. Op een gegeven moment deed hij het weer, en ik zei weer dat ik het niet wilde en dat ik heel moe was. Hij zei tegen mij: “gewoon niet nadenken en mij knuffelen”. Ik heb een aantal keer gezegd dat ik het niet wilde, maar hij bleef doorgaan. Dus hebben we seks gehad. Ik heb het maar laten gebeuren, omdat hij het heel graag wilde. 

Ik heb er een tijdje over nagedacht, en ik weet niet of het verkrachting is. Ik zou er wel met hem over willen praten, maar ik wil hem er niet slecht over laten voelen.

Is dit verkrachting of niet?

4 reacties

• July 13, 2020

Ik weet niet of dit verkrachting is maar ik het er wel over hebben met hem.

• July 13, 2020

Hey,

Of het verkrachting is is denk ook hoe je er naar kijkt . En daar bedoel ik mee, met wou jij het echt niet? Was het tegen jouw wil? Als het tegen jouw wil is dan is het inderdaad verkrachting, ik zou dit wel met hem bespreken zoals @Anoniemiteid al zei. Want dan weet hij ervan dat jij het echt niet wilt en denkt hij de volgende keer er 2x over na misschien. 

Hopelijk helpt dit!

Groetjes Gebruiker c 

• July 13, 2020

Wat vervelend voor je dat je dit hebt moeten meemaken. Nee is nee en daarmee is dit inderdaad verkrachting. Het is niet ok wat er gebeurd is en je vriend heeft je grenzen te respecteren. Ik raad je aan  er met hem over te praten en hem te zeggen dat dit niet ok is.

Niemand mag je zo behandelen en ik zou me afvragen of ik wel met zo iemand samen zou willen zijn.

Sterkte

• September 11, 2020

Het is geen verkrachting je hebt het zelf laten gebeuren.

maar het is niet netjes van je vriendje om je zo te manipuleren.

juridisch gezien is het dus geen verkrachting maar ik vind het heel naar voor dat dit je is overkomen.

nee is nee en hij had je moeten respecteren. Dus ik zou dat heel duidelijk maken en als hij het niet accepteerd en er mee door gaat is hij geen goed vriendje en zou ik het uitmaken