Skip to main content

verkracht door leerkracht LO

• March 5, 2026
  • 8 reacties
  • 1310 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Dus we hadden LO en de leerkracht van de jongens kwam iets in het hok doen maar het was aan mij om op te ruimen en dan moest ik ook naar het hok en hij zij doe de deur dicht en ik deed dat en dan wou ik de spullen weg doen en hij kwam naar mij hij deed mijn broek en slip uit en dan van hem ook en dan gebeurde het ik schreeuwde maar hij deed zijn hand voor mijn mond en het duurde zo lang dat ik de bus had gemist om naar school te gaan dus we moesten ook nog alle 2 naar school te voet en op de baan begon hij mij gwn te zoenen

Ik ben blij dat ik het heb gezegd 

Maar ik wil het aan niemand anders zeggen want hij zij als je het zegt dan ga ik het nog een keer doen maar veel pijnlijker

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 5, 2026

Omg dit is zo erg, een paar tips…

Werk je met smartschool??? Daar is zo'n ding waar je anoniem een opmerking kan maken bij mij heet het help

Doe een test, je wilt niet zwanger zijn als tiener.

Praat met iemand.

Veel geluk en je kunt dit

F_😘😘

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

Doe aangifte bij de politie! Dit is echt niet normaal en wat hij heeft gezegd; 

Maar ik wil het aan niemand anders zeggen want hij zij als je het zegt dan ga ik het nog een keer doen maar veel pijnlijker

Dat is ook nog eens chantage. 

Het is heel naar voor jou en daarom een dikke knuffel en veel liefs😘🫂

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

Het  is net als je niets zegt tegen anderen, dat zo iemand verder gaat.  Ga naar de politie, dan zal er geen tweede keer zijn. Verkrachting is heel erg, hij verliest zeker zijn baan en gaat misschien nog naar de gevangenis ook. En helemaal terecht ook.

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

ik ben het met iedereen eens maar waarom deed hij dat dan? had hij een reden of is hij gewoon irritant en dom?

(je hoeft niet te reageren want ik snap dat je geschrokken bent)

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 6, 2026

Hey wat een lul hij moet van je afblijven 

Hoe gaat het nou met je? je moet wel over praten met iemand echt 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • March 6, 2026

Hoi ​@Lieke8 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Je hebt een heftige ervaring gehad met een leraar van school. Dit is ernstig, goed dat je hier steun zoekt.
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Andere helpende websites zijn:

https://centrumseksueelgeweld.nl 

https://www.fier.nl

Blijf er niet alleen mee zitten! Veel sterkte!

Groetjes, Mariska

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 6, 2026

goed dat je het hier vertelt. ga naar een vertrouwenspersoon toe. dit is niet goed dat een leraar iets doet met iemand van 12 of 13 jaar. weet je of hij dit met nog meer kinderen heeft gedaan?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 8, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Veel sterkte, en ga ZEKER naar de politie! Hij gaat de kans niet hebben om het nog eens te doen!