Skip to main content
Vraag

verkracht door gym docent of komt het door mezelf

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 2625 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Het begon zo ik had gym en ik en een paar vriendinnen doen dan altijd een challage maar toen ik aan de beurt was zeiden ze dat ik met de gym docent moest flirten en geen bh aan hebben tot hij iets zegt af en toe toen hij keek en de rest van de klas niet deed ik me shirt omhoog maar hij had nog niks gezegt en als ie dat niet doen verlies ik 50 euro en anders win ik het dus toen die naar het spullen hok liep zij ik tegen een vriendin loop met mij mee toen op de gang zei ik kijk vanaf hier oke toen was ik bij de docent en zei hij o wat aardig kom je me helpen toen deed ik me string uit onder me rokje en me shirt uit hij zat te staren en toen liep ik weg met me shirt in me hand en liet de string daar liggen toen was ik bij me vriendin op de gang en die zij hij heeft nog niks gezegt he toen deed ik me shirt weer aan en ging verder gymen toen de docent even later kwam had ie mijn string in ze hand en zei die tegen mij waar de hele klas bij was ik denk dat je iets vergeten bent ik leg het bij de gevonden voorwerpen voor jouw en na de les moet je even blijven dus toen na de les zei hij ik zie dat je het fijn vind om zonder ondergoed gymmen wil je het nog een keer laten zien ik wist niet wat ik moest doen en toen deed hij mijn shirt uit en me rokje en toen stond ik daar dus naakt hij maakte foto’s en toen zei hij het is niet raar om geen ondergoed te dragen hoor doe ik ook hij deed toen ze gulp open en liet zijn super groten lul zien toen gooide hij mij op de grond een deed hij weer ze broek aan en zei hij als iemand hier over hoord dat ik me lul heb laten zien of dat ik je heb uitgekleed deel ik de foto’s en hij zei ook nog dat ik me teams in de gaten moest houden toen na school kreeg ik een berichtje met als je niet wilt dat ik de foto deel dan kom je nu naar het bos je hebt 20 min en dit deel vind ik gewoon zo moeilijk om te zeggen dus ik hou het erbij dat het in het bos is gebeurt

dit is de eerste keer dat ik dit deel maar hoe moet ik hier vanaf komen elke keer als ik nu ook iemand zie wordt ik gelijk bang als die een man ik en 50+ aub help 

5 reacties

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 22, 2025

Dit moet je meteen aan iemand melden

Is alles een beetje oké met je?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 22, 2025

Het spijt dit te horen.

Ten eerste: Weet iemand het al? En dan bedoel ik niet online. Er zal vast iemand zijn die je kan vertrouwen en die geen geheim doorverteld. En als je niemand weet, zijn er altijd nog vertrouwenspersonen. Maar ik snap als je niet zo graag naar een vreemde stapt met je verhaal.

Ten tweede: Aangifte van Seksueel Geweld en Chantage bij de politie. Het is allebei strafbaar. En misschien denk je: ‘Maar dan komt hij erachter.’  Hij zal er inderdaad achter komen, maar niet voor de politie hem er mee confronteert. En dan zit hij al vast. Er staat namelijk of een gevangenisstraf op of geldboete:

• Minderjarigen jonger dan 12 jaar: De maximale gevangenisstraf is 15 jaar. 
  • Minderjarigen tussen 12 en 16 jaar: De maximale gevangenisstraf is 6 jaar. 
  • Minderjarigen tussen 16 en 18 jaar: De maximale gevangenisstraf is 9 jaar.

Ten derde: Zoek hulp zoals Slachtofferhulp. Zij kunnen helpen met je angst voor mannen van 50+, voor het gevolg is van een trauma van deze gebeurtenis. (Ik heb ervaring met een trauma bij een psycholoog en dat hielp echt!)

Ten slotte: Niks van dit alles is verplicht. En onthoud: HET IS NIET JOUW SCHULD. Jij bent niet strafbaar.

Veel sterkte meid!❤️🫶🏻

Ik zal voor je bidden🙏🏻

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 22, 2025

Hey wat ontzettend naar dat dit je is aangedaan.

Als je hier hulp bij wilt kan je het beste terecht bij Centrum Seksuele Geweld, (de naam "Geweld" lijkt mischien alsof er geweld moet zijn gebruikt maar dat hoeft niet!) je kan hun dag en nacht anoniem bellen of appen. Een beetje zoals de Kindertelefoon. Samen met hun kan je kijken wat je wilt doen met je situatie. Soms kan praten genoeg zijn of wil je wel maatregelen nemen. Alleen op jou tempo en als jij dat wilt. Niks moet, je hoeft geen aangifte te geven als je dat niet wilt en je kan al je zorgen en angsten kwijt daar.

Het is niet jou schuld, ookal geloof je daar mischien niks van. Een man mag dat absoluut never nooit doen. Dit is volledig zijn fout en zijn probleem en jij hebt helemaal niks fout gedaan. 

Ik hoop dat je oke bent en take care of your self💗

ookikanoniem123
Forum|alt.badge.img

hey! wat heftig. ik lees dit nu 5 maanden later, maar ik ben benieuwd hoe het met je gaat.

liefs xx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Dit is écht niet oké wat er is gebeurd, dat is gewoon misbruik en jij bent daar totaal niet schuldig aan! Echt, praat hier zo snel mogelijk met iemand over die je vertrouwt, zoals je ouders of mentor, of bel Veilig Thuis. Hoe gaat het nu met je?

xx liefs Wolf 🐺