Skip to main content
Vraag

Verkracht door docent op 11 jarige leeftijd

• June 15, 2025
  • 4 reacties
  • 1671 Bekeken

Hoi ik ben jak 

Ik ben nu 13 en zit tegen het einde van mijn tweede jaar  begin van de brugklas op 11 jarige leeftijd ben ik verkracht door mijn vrouwelijke gym docent ze kneep tijdens de les al een keer bij mn pi en zij dat ik moest nablijven ik ben meestal erg druk in de les dus vond het niet zo raar maar wel dat ze me pi aanraakten  later die les moes ik dus nakomen in het spullenhok en heeft ze me volgens mij met iets bewusteloos gemaakt want ik werd wakker en toen zat ze naakt op me hoofd en waren al me kleren uit

uit de schrik was ik verlamd en uiteindelijk ging ze ook nog op mijn stijve pi zitten (ik kon toen de tijd nog niet eens klaarkomen) dat ging een tijdje door en toen liet ze me gaan die vrouw is gelukkig al ontslagen omdat ze op een andere school ging werken maar ik voel me hier nog echt heel slecht bij en toen ik die dag naar huis fietste was ik ook flauw gevallen ik krijg hier steeds nachtmerries van en als ik van onze nieuwe wel aardige gymmeneer spullen moet halen krijg ik de hele tijd flashbacks wat moet ik doen???

4 reacties

• June 15, 2025

Kan je hierover met iemand praten? Je ouders of liever iemand van de kindertelefoon ofz

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 15, 2025

Hoi, (Ik ben 14)

ik kan eigelnijk niet meer zeggen dan ​@Eminem4Life… Als je dit niet wil vertellen aan Kindertelefoon (ofzo), omdat je die mss niet genoeg betroken vindt, dan begrijp ik da.

Maar ik vraag me af of je ouders dit weten en of je da niet eerst tegen hun moet zeggen, want wie weet ben je niet de enige. 

Met begrip en groetjes

Chocotje 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 5 (chatten en bloggen is niet toegestaan). 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Met mensen over praten en aangeven aan de politie je ouders moeten dit weten

sanne
Forum|alt.badge.img+1
  • July 15, 2025

dit is echt heel erg illegaal, ik raad aan om dit zo snel mogelijk met een vertrouwde volwassenen te bespreken (en het liefste ook met de politie)