Vraag

Verkracht

  • 27 April 2021
  • 7 reacties
  • 1467 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik liep vandaag door het park toen er ineens 3 jongens aankwamen. ze begonnen naar me te fluiten en plotseling gingen ze achter me aan en namen ze mij mee diep het bos in. toen kleedden ze me uit (tekst verwijderd door De Kindertelefoon ivm choquerende details)en ik kon er niks tegen doen. toen hebben ze me bedreigd 

 

wat moet ik doen


7 reacties

Hey, wat een ontzettend heftige situatie! Ik zal het even verdelen:

  1. Vagina ‘ontsmetten’. Dat wil zeggen: probeer zo veel mogelijk het zand uit je vagina te halen om infecties te voorkomen. Lukt dit niet, vraag dan hulp.
  2. Aangifte doen. Heb je toevallig iets onthouden aan het uiterlijk/de stem/de kleding van de jongens? Doe sowieso aangifte, ook al weet je misschien geen details, probeer zoveel mogelijk te vertellen.
  3. Eventueel contact opnemen met slachtofferhulp/praten met ouders/praten met een vriend(in). Verkrachting is een heftig misdrijf en het is oké om hulp te zoeken/vragen bij het verwerken hiervan. De politie zal je hier ook nog wel over vertellen als je aangifte doet.

Ik zal nog even proberen om een aantal nuttige linkjes te vinden. Heel veel sterkte en succes!

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Bij seksueel geweld is het altijd een goed idee om aangifte te doen.

je kunt ook contact opnemen met centrum voor seksueel geweld gratis en anoniem 0800-0188 of via deze link;

Centrum Seksueel Geweld: Hulp aan slachtoffers van ...

Heel veel sterkte,
Ab W
Reputatie 6
Badge +3

Hey Anoniemaccount,

Wat erg dat dit is gebeurt!

Ik snap dat het heel moeilijk is, maar je moet echt aangifte hiertegen doen. Wat zij hebben gedaan is niet oké! 
Ik zou er ook met iemand over praten. Voor steun, maar het helpt ook om het beter te verwerken. Als je het niet vertelt ga je je steeds rotter voelen. Je moet je er vooral niet voor schamen, want jij hebt er echt niks aan kunnen doen!

Veel sterkte en succes!

Groetjes iemand.

Ik zou hieraan nog willen toevoegen dat je het beste snel een morning-after pil haalt. Deze kun je innemen tot 5 dagen na onbeschermde seks maar doe het zo snel mogelijk om de kans op een ongewenste zwangerschap te voorkomen.

Reputatie 2
Badge +1

jezus wat heftig…

hoe dan ook echt super veel sterkte. 

Ik zou echt alles doen om de daders aan te geven en het te melden. 

Hun verdienen achtervolgd te worden en jij verdiend alle steun die je nodig hebt.

Dit kan bewijs zijn:

-Het zand in je vagina, een appje dat je toen die tijd daar geweest zou zijn, eventueel sperma die gebleven is in de onderbroek, voorbijgangers die je toen gezien zouden hebben voor het gebeurde ect… 

 

Edit: 

Reputatie 2
Badge +3

Meteen naar de politie gaan en vertellen wat je over ze weet enzo en trouwens veel sterkte

Badge

Hoii Anoniempje,

Wat heftig dat dit gebeurd is!!

Ik stel voor dat je aangifte doet bij de politie en dat je, het klikt een beetje gek maar, een zangersschapstest doen. Als je het toch niet zo wil, kun je altijd nog de pil/de morning-afterpil pakken.

Ik wens je heel veel succes en heel veel sterkte ermee!! Het komt goed!!

 

Groetjes, Hoii007

Reageer