Vraag

verkracht?

  • 7 September 2019
  • 4 reacties
  • 2241 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag ging een jongen die ik van internet ken me meeten. Hij had me overgehaald sex in het bos te hebben. Ik vond dat oke na lang smeken. Dus deden we dat: zonder condoom (voral anaal). Hij ging veels te hard en het deed pijn. Hij ging toch door. Is dit verkrachting? En het rare is alsnog hou ik van hem.

4 reacties

Hoe oud zijn jullie?
In principe spreken ze van verkrachting als je tegen je zin seks hebt gehad. En als je jonger bent dan 16 en hij is ouder dan 16..En ook al vond je het leuk en stemde je ook in om seks te hebben het is dan nog steeds strafbaar..maar als je verder er geen probleem mee hebt dat jullie seks hebben gehad is het goed zo maar als je je schuldig gaat voelen ofzo..zou ik er toch over praten met iemand die vertrouwd ofzo.. en je zegt dat je het niet vijlig hebt gedaan..en vooral anaal ik weet nii of je het ook vaginaal hebt gedaan maar als jullie dat ook hebben gedaan zou ik me laten testen voor soa’s enzo en hopelijk heb je ook de pil genomen...anders zou ik me ook daarvoor een test nemen dat je nii zwanger bent ofzo...

ik hoop dat ik je beetje kunnen helpen heb
lieve groetjes xxx
DeAnoniemMe
Al voelde het niet fijn, het is denk ik niet direct verkrachten omdat jullie allebei sex wouden hebben, behalve als hij loog over dingen en je kan ook niet zomaar iemand beschuldigen alleen omdat het niet fijn was, maar ik begrijp je wel

nog veel succes
Luciaa
Dit is geen verkrachting. Je hebt geen seks gehad tegen je wil in. Wel moet ik zeggen dat het niet netjes was van die jongen hoe hij met je om ging

Reageer