Vraag

Verkracht

  • 8 August 2019
  • 3 reacties
  • 1790 Bekeken

Badge
Toen ik gisteren bij m'n vriend gaan slapen en toen ik sliep (dat dacht hij tenminste) heeft hij z'n pik on m'n mond gestoken en heeft hij me gepijpt. Ik durfde niks te doen en '' sliep '' verder. Later heeft hij z'n pik in m'n kont geduwt. We zijn allebei jongens maar heeft hij me dan echt verkracht?

3 reacties

Hey,

Super naar dat dit je is overkomen. Had hij niet door dat je wakker was? Het kan toch niet zo zijn dat je geen kick hebt gegeven toen hij ''in'' je ging? Lijkt me ook wel echt super pijnlijk en traumatiserend dit.
Als het ongewenste seks was en jij er niet in mee hebt gestemd is het verkrachting.

In deze link vind je wat meer info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting


xxx
Reputatie 1
Badge +1
Jepp. Verkracht. Je kan aangiften doen..
Hoi

Wat je vriend deed, was erg ongepast. Het is niet ok om zonder toestemming seksuele handelingen bij iemand uit te voeren. Dat hij dit deed in de overtuiging dat jij sliep, is erg respectloos naar jou toe. Ik vind het heel dapper van je dat je je verhaal hier gedeeld hebt.

Dat jullie beiden jongens zijn, speelt geen rol. Je vriend heeft je inderdaad verkracht. Denk je dat je dit aan iemand durft vertellen? Een ouder bijvoorbeeld, of een familielid? Als je je verhaal graag anoniem deelt, kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Hoe gedroeg je vriend zich, toen jullie de volgende ochtend ontwaakten? Denk je dat hij het ter sprake zal brengen, of dat je dat zelf durft? In ieder geval lijkt het me verstandig om niet meer de nacht door te brengen met deze vriend, voor het geval hij dit opnieuw probeert.

Groetjes
Kenshin

Reageer