Vraag

Verkleurd sperma

  • 27 July 2020
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Het is misschien een beetje vies of raar maar het is wel iets waar ik mee zit.

 

ik heb al een tijdje een pocket pussy en maak die uiteraard schoon na gebruik. Vorige week was ik vergeten hem schoon te maken en ben toen op vakantie gegaan. Ik ben nu terug en kom erachter dat mijn sperma er nog in zit, ik heb hem net schoongemaakt maar mijn sperma was toen verkleurd naar geel en het rook vies (een beetje naar ammoniak). Hoe kan dit? En kan ik hem nog veiliggebruiken?

 

Alvast bedankt!

vriendelijke groet,

MalseMakker


1 reactie

Tja, kan denk ik aan meerdere dingen liggen. Of een chemische reactie met het materiaal van de masturbator of er zijn stoffen uit het sperma verdampt. Als bijvoorbeeld het vocht (gedeeltelijk) is verdampt blijven blijven er dode zaadcellen over. Zoiets zal het wel zijn denk ik.

Of je hem nog veilig kan gebruiken; ja denk het wel. Het enige wat zou kunnen optreden is een infectie denk ik. Dus als je hem gewoon echt goed schoonmaakt zodat al het oude sperma eruit is, is hij denk ik gewoon weer prima te gebruiken.

Maar ik ben natuurlijk ook geen dokter. Maar dit is hoe ver ik kom met mijn gezonde verstand:sweat_smile:

Groetjess

Reageer