Vraag

verkleedjurk gekocht als jongen

  • 31 August 2021
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen,

Ik ben vanmiddag naar een verkleedwinkel geweest omdat ik van plan was een jurkje te kopen.  Ik ben met een smoes naar het centrum gegaan en ik was de enige in de winkel. In de winkel heb ik een smoes gebruikt dat t jurkje voor mijn zogenaamde zusje zou zijn. Ik heb ook een pruik gekocht en een halloween masker.  Ik zou er graag mee over straat willen gaan maar ik ben een jongen dus dat voelt een beetje akward. Weten jullie misschien een manier hoe ik ermee op straat kan lopen en hoe mijn ouders er niet achter zouden kunnen komen.

Ik draag graag meidenkleding btw

dankjewel 🙏(;


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Wat super leuk en gaaf dat je dit doet!! In De Slimste Mens, een spelshow, droeg een man ook een jurk, hij zag er echt leuk uit!!

Als je bijvoorbeeld nog een petje op je hoofd zet, dan is minder goed je gezicht zichtbaar en ook is het dan amper zichtbaar dat je een pruik op hebt.

Met make-up ( lenen van je moeder/ zusje als je het zelf niet hebt) kan je je gezicht opmaken, dan valt ook niet op dat je een jongen bent. + scheren als je een baard of snorretje hebt!

En over je ouders: Achter in je kast in een schoenen doos leggen denk ik...

Zou dit alles misschien wat zijn?

Heel veel liefsss

Reputatie 6
Badge +7

Heb je een vriendin die je kunt vertrouwen?

Geen idee hoe oud je bent maar misschien kun je eens met haar naar een andere stad gaan.

Winkelen, jurk kopen . . . jurk AAN … en dan over straat.  

Ik denk dat je helemaal hyper wordt van de ervaring.

Heb je een vriendin die je kunt vertrouwen?

Geen idee hoe oud je bent maar misschien kun je eens met haar naar een andere stad gaan.

Winkelen, jurk kopen . . . jurk AAN … en dan over straat.  

Ik denk dat je helemaal hyper wordt van de ervaring.


ja ik heb wel een betrouwbare vriendin, alleen ik weer niet hoe ik het haar moet vertellen,

  bedankt voor het advies ;)

Wat super leuk en gaaf dat je dit doet!! In De Slimste Mens, een spelshow, droeg een man ook een jurk, hij zag er echt leuk uit!!

Als je bijvoorbeeld nog een petje op je hoofd zet, dan is minder goed je gezicht zichtbaar en ook is het dan amper zichtbaar dat je een pruik op hebt.

Met make-up ( lenen van je moeder/ zusje als je het zelf niet hebt) kan je je gezicht opmaken, dan valt ook niet op dat je een jongen bent. + scheren als je een baard of snorretje hebt!

En over je ouders: Achter in je kast in een schoenen doos leggen denk ik...

Zou dit alles misschien wat zijn?

Heel veel liefsss


Heel erg bedankt, zou ik meer meidenkleding kunnen kopen denk je?

 

Wat super leuk en gaaf dat je dit doet!! In De Slimste Mens, een spelshow, droeg een man ook een jurk, hij zag er echt leuk uit!!

Als je bijvoorbeeld nog een petje op je hoofd zet, dan is minder goed je gezicht zichtbaar en ook is het dan amper zichtbaar dat je een pruik op hebt.

Met make-up ( lenen van je moeder/ zusje als je het zelf niet hebt) kan je je gezicht opmaken, dan valt ook niet op dat je een jongen bent. + scheren als je een baard of snorretje hebt!

En over je ouders: Achter in je kast in een schoenen doos leggen denk ik...

Zou dit alles misschien wat zijn?

Heel veel liefsss


Heel erg bedankt, zou ik meer meidenkleding kunnen kopen denk je?

Tuurlijk kan dat! (Als je het geld hebt tenminste😉)

Voor mij part ga je verkleed (met de tips die me1 gaf) zodat het minder akward is om dat te kopen. Omdat mensen dan denken dat je een meisje bent🙃

 

Maar het beste kan je gewoon jezelf zijn. En aan anderen laten zien dat je het leuk vind om dat te dragen. Alleen kan dat vervelend zijn. Je kunt of dit doen, of een smoes verzinnen, of dat verkleden wat ik net zei

Complimenten trouwens voor de goede tips van me1!👏

Reputatie 6
Badge +7

Heb je een vriendin die je kunt vertrouwen?

Geen idee hoe oud je bent maar misschien kun je eens met haar naar een andere stad gaan.

Winkelen, jurk kopen . . . jurk AAN … en dan over straat.  

Ik denk dat je helemaal hyper wordt van de ervaring.


ja ik heb wel een betrouwbare vriendin, alleen ik weer niet hoe ik het haar moet vertellen,

  bedankt voor het advies ;)

 

Beste suus, kan ik je wat vragen, ik durf het niemand anders te vragen, ik vertrouw je maar ik wil je woord dat het tussen ons blijft… 
Misschien dat ik er ooit aan toe ben om het aan iedereen te vertellen, en misschien wordt het nooit iets!  dat kanook.

ik wil uitproberen / voelen hoe het is om … 

Zo iets. 

 

Het punt is als je het aan 3 mensen vertelt kan het uitlekken, want iedereen weet dat je nooit weet wie gelekt heeft.  Maar met één vriendin is dat toch wat anders.  
Omschrijf het als een supergek experiment. 

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

Tuurlijk kan je meer meidenkleding kopen!! Het is echt super fijn als je je helemaal blij voelt om hoe je eruit ziet, dus doe aan die jurk!

En inderdaad: lekker gaan shoppen. Je kan het ook online bestellen en eventueel tegen je ouders zeggen dat het een cadeautje is voor een vriendin/ het pakketje bij een vriendin laten bezorgen als je haar in vertrouwen neemt over hoe jij je wil kleden….

 

 

Reageer