Verder gaan dan tongzoenen

  • 25 November 2018
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu bijna een jaar samen met men vriendin en wil stilaan is verder gaan dan enkel tongzoenen we zijn allebei 15 maar hoe begin je aan zoiets? En hoe weet ge of zij zoiets al wil of niet?

4 reacties

Hoi

Jullie zouden hierover kunnen praten. Het is belangrijk dat jullie er allebei klaar voor zijn. In een gesprek kom je zoiets te weten.

Je zou ook kunnen proberen om haar bv. te knuffelen, en kijken hoe ze reageert. Je hoeft niet meteen de volgende stap te zetten, maar weten hoe je vriendin reageert op intiemere aanrakingen, brengt je misschien verder.

Als je weet hoe je vriendin hierover denkt, is het belangrijk dat je haar mening respecteert. Als ze er niet klaar voor is, moet je haar tijd gunnen. Als jullie er allebei klaar voor zijn, kunnen jullie een stapje verder gaan.

Groetjes
Kenshin
Hey kenshin
bedankt voor je hulp maar ik heb nog wat vraagjes:
is het niet wat raar om daar gewoon over te beginnen? Je kan toch moeilijk ineens vragen:” Ja, wilt gij is verder gaan dan alleen kussen?”

dus eens tijdens het kussen onder haar trui of t-shirt gaan of hoe dan?

en als ze er dan mee instemt wat doe je dan?
Het is volgens mij niet raar om hierover te beginnen. Als jullie samen zijn, op een plek waar jullie rustig en ongestoord kunnen praten, kan je hierover beginnen. Je zou ook kunnen beginnen over seksualiteit in het algemeen, en kijken hoe ze daarop reageert.

Hoever je gaat, hangt van het moment af. Je kan beginnen met over haar haar te strelen, dan over haar schouder, dan je arm rond haar middel leggen, etc. Probeer niet te snel te gaan, en besteedt aandacht aan hoe je vriendin reageert. Als ze het niet fijn lijkt te vinden, is het goed om een stapje terug te doen, en te stoppen met de intiemere aanrakingen.

Als ze instemt, zouden jullie kunnen bekijken wanneer jullie het zouden willen doen. Jullie hoeven niet per se meteen seks te hebben, maar zouden kunnen beginnen met elkaar wat intiemer aan te raken, of elkaar te bevredigen.
Ah oke kan ik eens proberen.

Oke dankjewel en geen stress hoor ik ga haar nergens ik pushen ofz wat ze niet wil en inderdaad zelf was ik ook niet echt van plan om al verder te gaan dan elkaar te bevredigen. Dankjewel voor je hulp!

Reageer