Verder gaan


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga met mijn vriendin afspreken en ik heb wat zin om verder te gaan

de vorige keer heeft ze me afgetrokken maar wat kunnen we ditkeer doen? En hoe begin ik? Thnx for help

10 reacties

Ben 12 btw 
Ik en me vriendje (ik 13 hij 16) begonnen met zoenen en strelen met kleren, de keer daarna gingen we al bloot en vingerde die mij en ik trok hem af, verder gaan we nog niet omdat ik erg bang ben. Dus let vooral op dat als jij verder wil het meisje (je vriendin) dat ook wil.

groetjes maddee
hey,

het belangrijkste is om zelfverzekerd te blijven. denk er niet te veel bij na en laat t over je heen komen. het gebeur veel mensen dat tijdens de seks de vrouw niet klaar komt. schrik niet, maar maak het dan wel af met vingeren ofzo

succes!!
Weet je zeker dat je dit wel wilt. Je bent nog maar 12. Je zit nog niet eens in de 'tiener-fase'.
Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt of je schuldig over gaat voelen
[quote]Weet je zeker dat je dit wel wilt. Je bent nog maar 12. Je zit nog niet eens in de 'tiener-fase'.
Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt of je schuldig over gaat voelen

T is wel waar wat vogeltje zegt, ookal heb ik al 1 seks gehad meen mn vriendin van 15 en ik ben pas 12....En ik dacht dat t zou tegenvallen want ik zat er best tegenop ook al heb ik ja gezegt maar toen we bezig waren voelde t best goed

Maar misschien kunnen jullie als volgende stap doen: dat je alle bij naakt voor elkaar gaat staan en dat je elkaars lichaam onderzoekt, da's ook leuk, dat heb ik ook gedaan ent was best interessant, oja dat heet voogensmij de: body chalence

Groetzzz Tim
Really srry hoor maar op je 12 13 sex dat is er iets mis hoor
Sommige mensen vinden dat normaal. Ik niet ookal doe ik t wel.

Groetzz Tim
hoe met je zel beter aftreken
Haha dat kan ik niet zeggen, je moet zelf een beetje uitvogelen wat je zelf t liefste wil

Groetzz Tim
Badge

Je kan misschien samen masturberen?

Reageer