Vraag

Verander je van uiterlijk door aftrekken?

  • 31 July 2020
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Badge

Hallo. Ik ben een jongen en ik heb een vraag: verander je van uiterlijk als je vaak aftrekt? Ik doe het ongeveer vier keer per week. Ik weet dat het stom klinkt maar ja. 

Alvast bedankt voor je antwoord!

Gr. HuntersLegend 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Een woord: "Nee"

Goedemorgen,

 

Nee er veranderd niks aan je uiterlijk als je aftrekt!

 

Groet 

J V 16

Wat zou er aan je uiterlijk moeten veranderen?? Misschien dat je je penis ''uitrekt' ofzo. Meer zou ik echt niet kunnen bedenken.

Hi HuntersLegend,

 

als je bedoelt dat je tijdens het aftrekken soms wat rare gezichten trekt, ja dat kan, maar dat komt gewoon omdat je lekker bezig bent en voor het klaarkomen kun je ook soms wel ‘grappige rare’ gezichtsuitdrukkingen (voor anderen dan) krijgen. Of als je spuit, maar daarna ziet je gezicht er weer net zo uit als daarvoor, dus het zijn geen blijvende veranderingen, meer alleen wat gekke bekken tijdens dat je bezig bent. Maar hoe vaak en hoe ‘erg’ dat verschilt per persoon.

 

Idk of dit jouw vraag is, maar ik kan niks anders bedenken.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 4
Badge +1

Hey hoi, 

 

 

IK denk (weet het tevens niet zeker hoor) dat als je teveel aftrekt (wat hij niet doet) dat je misschien er wat moe uitziet en een beetje energieloos

En met teveel bedoel ik 2x per dag ofzo weet niet haha

Dat is het enigste logische wat ik kan verzinnen wat er aan je uiterlijk kan veranderen 🤣

 

GrtZz

Gigantische armspieren😂😂

Ja hoor, ik ben namelijk zelf in een draak veranderd 

Reageer