Skip to main content

Wat is het vertste dat je ooit gespoten hebt tijdens het masturberen ?

Ik denk 1,5 tot 2 meter..

En jij dan? 😛
30cm ongeveer
Bij mij denk ik 5 cm maar soms druppelt het eruit
SWS +2 meter
Ik ben is ene keer superhard klaargekomen tegen een spiegel . Ik stond gewoon naakt voor een spiegel en ik spande mij buikspieren op en mijn penis bewoog en na vijf minuten spoot er in een straal vlak tegen de spiegel superveel sperma fuckingzalig 😰

Ik heb is een keertje 40 seconden gespoten en t spoot facking hard misschien rond 5 6 meter voor 40 seconden


Is wel verschillend bij mij, maar meestal kom ik tot mijn borstkast of kin. 


Ik lag op mijn bed en het kwam in mijn gezicht


Ongeveer 1,5 meter. Is best wel ver denk ik?


Is wel verschillend bij mij, maar meestal kom ik tot mijn borstkast of kin. 

Ja meestal wel, soms echt verder 1,5-2m. Heb 1 keer van de ene kant naar de andere kant van de badkamer gespoten. Dat is ongeveer 1,5 meter. Heb een meetlint erlangs gelegd en tot de meest verre klodder gemeten. Was mijn eerste keer dat het zo ver ging ik schrok wel. Maar is wel geil.


Is wel verschillend bij mij, maar meestal kom ik tot mijn borstkast of kin. 

Ja meestal wel, soms echt verder 1,5-2m. Heb 1 keer van de ene kant naar de andere kant van de badkamer gespoten. Dat is ongeveer 1,5 meter. Heb een meetlint erlangs gelegd en tot de meest verre klodder gemeten. Was mijn eerste keer dat het zo ver ging ik schrok wel. Maar is wel geil.

Is wel verschillend bij mij, maar meestal kom ik tot mijn borstkast of kin. 

Ja meestal wel, soms echt verder 1,5-2m. Heb 1 keer van de ene kant naar de andere kant van de badkamer gespoten. Dat is ongeveer 1,5 meter. Heb een meetlint erlangs gelegd en tot de meest verre klodder gemeten. Was mijn eerste keer dat het zo ver ging ik schrok wel. Maar is wel geil.

Wow dan zat er echt flinke druk achter? Heb je dan ook best veel sperma al.


Ik spuit ook best ver


30 cm in lucht 


30 cm in lucht 

Nice 


Ik spuit ook best ver

Hoe ver


Hangt er van af (hoe vaak ik het al gedaan heb, of ik erg geil ben of nie, enz en hoe ik men piemel vasthou) 

Soms is het als ik op bed lig tot maar tot aan me navel, soms tot tepels, soms tot aan me kin en nu en dan over mijn kop tegen de muur achter mij 

zal dus tussen 10 cm en 1,5 m zijn 


Reageer