Skip to main content

Hey ik ben een jongen van 12. Ik trek me vaak al af alleen de voorhuid kan niet over mijn piemel komen wanneer die stijf is. Ik ben al bij de dokter geweest en die zegt wachten maar ja op het internet staat van je 7de moet je dit al kunnen. En ik wil dit ook niet aan mijn vader vragen want die weet helemaal nog niet dat ik me aftrek. Hulp nodig reageer plz.

Goed dat je al een keer bij de dokter bent geweest, maak echter nogmaals een afspraak want wachten heeft geen zin.
Mocht de dokter weer hetzelfde advies geven, dan zou ik een second opinion vragen bij een andere dokter want ik ben bang dat je een operatie moet ondergaan als de voorhuid echt te strak is.

https://www.thuisarts.nl/strakke-voorhuid/ik-heb-strakke-voorhuid-mannen

Hallo @Zaxy 

er zijn 2 dingen mogelijk: (van wat ik weet dan)

-Een te strake voorhuid (kan met een operatie verholpen worden)

-je voorhuid moet zich nog los laten (beetje vage omschrijving maar dit had ik iig. als je nog jong bent (echt jong) dan kan je je voorhuid nog niet helemaal naar achteren doen. later kan dat wel als je ouder word. het kan zijn dat je voorhuid wat later losser word)

ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Groetjes,
JustTalking

Hoi 

Ja dat heb ik soort van als die slap is gaat het makkelijk en als die wat stijver is kan het ook maar helemal stijf heeft die beetje moeite 

Tja dan moet het denk oprekken. Maar ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan als je hier last van hebt

Ik heb nergens last van ook geen pijn als ik hem naar achter doe ja zoals ik al zij als die heel stijf is gaat die wel een beetje maar niet helemaal 

Ik heb het al een keer geprobeerd en toen bloedde het

Oww dat heb ik nog nooit gehad

trouwens een kleine update het gaat al iets minder stroef je moet het een beetje nat maken dan kan het opzich wel

Reageer