Veliefd op jongen uit me klas (homo)

  • 16 May 2018
  • 9 reacties
  • 400 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen
Ik ben 13 jaar ik zit in de 2de op de middelbare ,ik ben homo dat denk ik al sinds groep 7. Ik ben verliefd op een jongen uit me klas maar ik weet niet zekee of hij ook homo is. Ik heb wel vriendinnen waarmee ik er over praat. Ze hebben al een paar keer aan heb gevraagd of hij homo is. Er gaan wel geruchten door de school dat hij vroeger met een jongen heeft gehad. Als hij met de anderen jongens uit de klas is zegt hij nooit iets tegen me of zegt rare dingen en doet hij stoer. Maar als hun er niet bij zijn doet hij vet lief en super schattig. Hij zit dan best wel veel aan me . Bijvoorbeeld :met zijn hand langs me kont en dan zeggen dat het perongeluk ging. Hij heeft ook een paar keer gezecht als "grapje" dat hij wilt dat ik hem aftrek. Ik ga dan gewoon meebin het grapje en zeg ja hoor kom maar mee. Maar als die anderen jongens er bij zijn zegt hij niks . Maar anders zoekt hij veel aandacht van me. Ik raak wel vaak opgewonden als hij een seksule opmerking maakt. Maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet kan iemand mij helpen?

9 reacties

Hoi ik snap heel goed hoe je je voelt. Misschien kun je heel ter loops/ casual vragen wat hij van homosexualiteit vind en dan zo het gesprek verder laten gaan? Hoop dat dit helpt
Bedankt. Aleen bijna niemand uit de klas weet dat ik homo ben
Tyler bedankt alleen ik wil niet dat hij erachter komt dat ik homo ben
Dat is moeilijk dan ben het zelf ook maar klasgenoten kunnen het ontdekken
Truth of dare kan altijd goed van pas komen. Ga een keer chillen met hem, bekijken naar zijn vrienden enz. is ook slim vaak vind je zoiets op social media. Succes!

Groetjes Zane21
Zane21 hij wilt denk niet met mij afspreken. Dat vind hij raar
Iemandindtc weer ik je kan het ook zien.
Nou je kunt vriendschap mee begingen
Ja je moet een vriendschap met hem beginnen. Dan komt t vast goed.

Groetjes Zane21

Reageer