Skip to main content
Vraag

Vastgebonden door vriend

• January 23, 2026
  • 8 reacties
  • 1146 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een meisje van 16 en  mijn vriend en ik houden van BDSM en ik word ook vaak vastgebonden door hem. Laatst had hij mij sochtends vastgebonden in een hogtie dus op mijn buik met mijn haden aan mijn voeten vast zoals we wel vaker doen. Maar toen is hij zonder wat te zeggen gewoon naar zijn werk gegaan en mij vastgebonden achtergelaten!!! Ik heb toen de hele dag in een hogtie op de grond gelegen zonder eten en drinken en dat was echt een vervelende ervaring. Ik heb zelfs op de grond moeten plassen omdat ik niet naar de wc kon. Hij is toen savonds pas teruggekomen en heeft me toen pas losgemaakt. Ik was heel erg overstuur en hij zei dat hij het opwindend vond het idee dat ik thuis vastgebonden lag en hij dacht dat ik dat ook geil zou vinden. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet, want ik hou heel erg van hem, maar ik vind dit gewoon niet kunnen. Hebben julllie tips?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 23, 2026

dat is echt heel erg!! bel politie??

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 23, 2026

Als je dit toch door wil gaan met deze rare fetisch zal je eigelijk afspraken moeten maken met hem.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

Klopt maar ik vertrouw hem nu niet meer zoals eerst. Ik hou ervan om vastgebonden te worden maar niet als ik niet zeker weet dat ik ook losgemaakt wordt. Dus daarom vind ik het lastig want ik wil er eigenlijk wel mee doorgaan

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 24, 2026

Als hij oprecht dacht dat jij dat opwindend vond, is dat natuurlijk een pijnlijk misverstand.  Maar hij had wel kunnen vragen of je het inderdaad goed vond. 

Als hij dat nog een keer doet is hij onbetrouwbaar en moet je hem dumpen; hij gaat dan waarschijnlijk steeds verder.

Kun je geen knoop gebruiken die je in geval van nood zelf kunt losmaken?  Dat zou toch al een groot verschil maken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

@Diana  Bedankt voor je reactie. We hebben het er ook over gehad en het is niet meer voorgekomen alleen voel ik me gewoon niet meer op mijn gemak als we bezig zijn. Een knoop gebruiken die je zelf los kan maken haalt voor mij in ieder geval de spanning er wel af, dus het zal nooit meer hetzeflde voelen als eerst.

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

@Chloëee ja, als de kick eruit bestaat dat je hulpeloos bent, moet je jezelf natuurlijk niet kunnen losmaken.  Maar je moet je natuurlijk wel veilig voelen als je dat soort spelletjes speelt, het mag nooit echt eng of gevaarlijk worden.  Kun je niet een tijdje zonder bdsm doen, tot je hem weer vertrouwt?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 30, 2026

Ondertussen vertrouw ik hem in principe weer, en we zijn ook wel weer bezig, alleen het gevoel is gewoon anders geworden. Je houd toch in je achterhoofd dat er altijd zoiets kan gebeuren en dat haalt de lol er toch wel een beetje af en dat is wel zonde want ik kreeg er altijd een behoorlijke kick van

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 30, 2026

@Chloëee ik hoop echt dat het weer wordt zoals vóór het incident en dat je er opnieuw helemaal van kunt genieten.