Vraag

vanaf welke leeftijd is seks gewoon?

  • 28 April 2019
  • 5 reacties
  • 2478 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste,
ik ben een meisje van 14 en vaak bloedgeil. Is het normaal op deze leeftijd of ben ik hiervoor echt te jong?

5 reacties

Hey!

Het is heel normaal om als 14-jarige vaak zin te hebben in seks. Daardoor zijn er dus heel veel jongeren die masturberen en dat is perfect normaal.
Er zijn ook 14-jarigen die reeds seks hebben, maar dit is wel wat minder vaak.
De reden daartoe is dat seks wel een vrij grote stap is om te doen, en het daarnaast eigenlijk illegaal is tot je 16de.
Als jij een relatie hebt met iemand van jouw leeftijd en je hebt veilige en vrijwillige seks dan denk ik niet dat je er problemen mee zult krijgen.
Misschien vind je ook nog nuttige tips op deze site.

Groetjes
Lot
Seks op je 14de is in mijn ogen niet vroeg ben nu zelf 17 jaar en was ontmaagd op mijn 11de levensjaar. Helaas sta ik al weer 5 jaar droog(5 jaar geen seks) want het lukt me niet om een leuke meid te vinden. Maar op je 14de is dat normaal je word ouder en gaat meer puberen dus dan ga je je lichaam ontdekken en daar hoort seks ook bij.
Beste,
ik ben een meisje van 14 en vaak bloedgeil. Is het normaal op deze leeftijd of ben ik hiervoor echt te jong?

T is jammer dat alles anoniem is want ik wil wel graag seks maar krijg t niet dus ja sad en sommige meiden via forum willen graag seks maar die kan je via geen andere weg krijgen zo jammer vaak (
hey, ik ken mensen van 12 die al ontmaagd zijn en mensen van 19 die nog maagd zijn, het hangt dus volkomen er vanaf of jij er al klaar voor bent. De ene is wat jonger en de ander wat ouder!
Het is heel normaal om opgewonden te zijn, verbied het jezelf ook zeker niet omdat je misschien zou denken dat je te jong bent. Ik was zelf 14 toen ik werd ontmaagd, kan prima dus😄
Het is niet ongebruikelijk om geïnteresseerd te zijn in seks, hoewel men gemiddeld rond 16 à 17 pas seks heeft.
Maarja, als jij er eerder voor klaar bent, dan is dat prima.

Reageer