Skip to main content
Vraag

Vanaf wanneer is het seks? Poll

• January 4, 2026
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

koeski
Forum|alt.badge.img

Ik heb een soort vragen lijst maar het is niet voor de lol of om te weten hoe groot jullie penis of hoe groot jullie borsten zijn en dergelijke. Ik zou willen weten vanaf wanneer iets "seks" is, dus een soort grens dat je kan zeggen OK nu heb ik seks gehad. Antwoord eerlijk aub (misschien ben ik wel nog wat dingen vergeten op te sommen) En het gaat over seks, niet over liefde

Vanaf wanneer denk jij dat het "seks" is

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 4, 2026

Hey, ik heb nog geen seks enzo. Het is wel een goede vraag opzich. Ik vind (eigen mening) dit als seks. 

1. Elkaar masturberen 

2. Bij elkaar strelen (z)onder kleding

3. Kussen en likken van elkaar

4. Beffen en pijpen

5. Penetratie (vaginaal neuken) 

5. Anaal neuken 

6. Seksspeeltjes bij elkaar.

Sommigen lijken mij gewoon een romantisch iets, lijkt me niks seksueels (zoals zoenen, strelen, knuffelen. Dat vind ik wel lief 🥰) 

Liefs Yusa 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 4, 2026

Ik wil nog wel toevoegen aan mijn reactie dat ik seks zie als iets nou ja wat bij liefde hoort. En dus niet een random iemand wil seks hebben met een random ander iemand. Alleen omdat ze er "geil" uitzien of omdat ze hormonen hebben. Daar kan ik niet zo goed tegen. Het forum staat daar vol mee. Het lijkt me iets speciaals eig. Liefs, Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 5, 2026

Hey, ik zal per regel antwoorden wat ik vind. Of het seks is imo. Ik laat dan in het midden of ik dat al doe, zo begrijp ik. :).zeg wel als ik het niet wil.

Jezelf masturberen in je eentje. Nee

samen masturberen ieder voor zich (met twee of in groep). Met mn vriendin zou kunnen dan is het wel soort van seks vind ik. Groep of met anderen zou ik nooit doen.

met twee elkaar masturberen (aftrekken of vingeren). Ja dat vind ik wel seks

knuffelen, elkaar vasthouden, een arm om iemand heen, een kus op de wang. Nee dat is intiem maar geen seks, wel fijn.

zoenen en tongzoenen. Nee, wel intiem en fijn.

elkaar strelen met kleding aan. Nee, wel heel fijn.

bij elkaar zijn en elkaar strelen zonder kleding aan, of onder de kleding. Het komt in de buurt maar toch nog nee. Idem. 

kussen en likken van elkaars lichaam (lichaam en ook borsten, buik enz zo). Nee nog net niet denk ik. Wel fijn. 

kussen en likken van elkaars penis/vagina (beffen en/of pijpen). Ja dan wel.

neuken (in vagina). Ja

neuken (in kont). not my cup of tea maar ja

seksspeeltjes gebruiken bij elkaar. Ja 

Ik ben het met @yusa eens dat het wmb bij liefde hoort. Something special.  Best interessant om over na te denken. Terwijl ik het invul denk ik telkens " waarom wel of niet?" Iets met het geslachtsorgaan denk ik. Dat is dan wel seks. Maar misschien zit ik wel verkeerd te denken hihi. Liefs, Tover xxx