Van welke leeftijd raak jij het meest opgewonden?

  • 5 July 2018
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een vraag die al heel lang door mijn hoofd zwerft is... Voelt iedereen zich nou echt het meest aangetrokken tot de zelfde leeftijd? Of fantaseer/ doe / kijk jij het meest naar iemand die wel 3,4 of zelfs 5 jaar ouder of jonger is?

Ik ben zelf een jongen van 18 en het valt me op dat ik het meeste verlang naar de meiden die tussen de 16 en 19 jaar oud zijn. Ik heb dus liever geen meisje die een paar jaar ouder is.. Hoe zit dat met jou?

1 reactie

Hi DRS20,

twin en ik vallen op jongens van tussen de 14 en 17-18 jaar. Zelf zijn we 15,5 jaar oud en zijn ook jongens.

Ze moeten al wel een beetje in de puberteit zijn als ze 14 zijn en soms heel soms, maar dat hebben we nog niet echt meegemaakt iets ouder als ze er jonger uit zien. Bedoel dus dat ze misschien wel 19-20 mogen zijn, als ze eruit zien als 17 ofzo. Ik kan dat niet zo goed uitleggen.

We zijn 15 en dan lijkt 20 gelijk zo volwassen en als ze dan al een auto hebben ofzo en alcohol mogen drinken (niet tegelijk), dan doen ze hele andere dingen als ons, maar sommige zijn echt wel heel knap, dus ja.
Maar ons vriendje is 16 en die wordt van de zomer 17.

Hij is echt lekker.

We houden eigenlijk gewoon van jongensachtige jongens, dus zonder lichaamshaar, net als ons.
Sommige jongens uit onze klas vinden we er al te volwassen uit zien. Is dat gek?

Groetjes,
M&M's

Reageer