Beantwoord

Val ik op jongens of op meiden?

  • 12 August 2019
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een vraagje,

IK zelf ben een jongen maar ik weet niet of ik nou op jongens of op meiden val wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 August 2019, 00:00

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi

Je geaardheid is iets wat je stilaan zelf zal ontdekken. Vroeg of laat kan het gebeuren dat je je aangetrokken voelt tot een persoon, dat je verliefd wordt. Dan zou je enig vermoeden kunnen hebben op welk geslacht je valt, hoewel je geaardheid doorheen je leven kan wijzigen.

Dat je eerste liefde een jongen zou zijn, hoeft met andere woorden niet per se te betekenen dat je nooit gevoelens zal krijgen voor een meisje. Voor hetzelfde geld word je verliefd op een meisje, en zal je je voor de rest van je leven aangetrokken voelen tot het vrouwelijke geslacht.

Elke geaardheid is even ok. Neem gerust je tijd om met een open geest aan te voelen tot wie je je aangetrokken voelt.

Groetjes
Kenshin
Hey,

Kenshin zegt dat als je op een bepaald type persoon valt, je ook verliefd kan worden op anderen. 'Vallen' op iemand is een breed begrip. Vind je die personen aantrekkelijk, vind je die personen seksueel aantrekken, word je vaak verliefd op dat soort personen?

Je kunt je seksueel aangetrokken voelen tot een bepaald type mensen, maar dat betekent niet dat je daadwerkelijk verliefd wordt op hen. Ik ben wel eens verliefd geweest op een jongen, terwijl ik toch echt geloofde dat ik op meiden viel. Ook kun je verliefd worden op iemand met bruin haar, terwijl je toch op iemand met blond haar viel.

Liefde is iets magischer, en dat moet je begrijpen. Het is niet zo simpel als dat je op iemand valt, dat je zelf uitkiest op wie je verliefd wordt. De keuze ligt niet honderd procent aan jezelf, maar een klein gedeelte ligt aan jezelf. Je kunt zo een droom krijgen, en je bent opeens verliefd op een totaal ander iemand dan je verwacht had.

IEDEREEN is daarom biseksueel. Je weet niet wat je leven je nog geeft, en wie weet word je over vijftig jaar wel verliefd op een jongen of juist een meisje. Anders is het wel over 51 jaar.

Ik snap dat je erover twijfelt, omdat dat vaker gebeurt tijdens de pubertijd. We vragen ons dingen af en experimenteren meer, onze hormonen gaan door de war en we worden vaker en heviger verliefd. Daarom is jouw vraag niet raar, maar juist bijna een klassieker.

Kenshin zei: 'Elke geaardheid is even oké', en in Nederland is dat ook helemaal waar. Helaas worden er nog steeds homo's in elkaar geslagen, omdat ze homo zijn, of worden ze zelfs vervolgd in landen als Rusland... Het is helaas de keiharde waarheid, die we niet verzwijgen moeten. Deze vrijheid in Nederland moeten we koesteren! Homo of lesbisch zijn, is zeker wel iets natuurlijks. Omdat in de bijbel iets stond en geïnterpreteerd werd, werd het een soort taboe. Hoe het christendom zich verspreidde is een geschiedkundig verhaal, waar dit forum niet voor is geschikt, maar het was wellicht toeval en hoe de bijbel werd en wordt geïnterpreteerd is ook onregelmatig: http://www.iedereenisanders.nl/150/info-tips/religie/christendom/

Zelfs in de tijd van de Romeinen waren er homo's, en werd het geaccepteerd.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer