vader worden

  • 29 August 2018
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 13 en mijn vriendin ook maar sinds een maand zegt ze de hele tijd dat ze een kindje wil Wat moet ik doen?

3 reacties

Hey Bouwmensfan

Je vriendin wil een kindje. Dertien is nog wat jong om kinderen te krijgen, maar jullie kunnen er wel over praten. Het is normaal dat je vriendin interesse en gevoelens krijgt naar moederschap toe, maar dat wil niet zeggen dat het verstandig is nu een kindje te krijgen. Het is beter om te wachten tot jullie wat meer stabiliteit in jullie leven hebben. Op de leeftijd van dertien ben je vaak met andere dingen bezig, zoals school en hobby's.

Groetjes
Kenshin
Hoi Bouwmensfan

13 lijkt mij wel erg jong voor een baby. Hoe leuk het ook kan zijn, je bent nog een kind en jullie moeten nog genieten van alles wat nog komen gaat. Het studentenleven is nog maar een van die dingen die je dan moet missen. Het is opzich logisch dat jouw vriendin hiernaar nijgt. Ik zou er met haar over gaan praten, vertel haar gewoon wat je er van denkt. Jullie kunnen later nog een kind nemen, nu moeten jullie eerst nog genieten!

Lieve groetjes Piehelp.
Nouja, het lijkt mij af te raden om nu al aan kinderen te beginnen.
Denk daarbij aan de econmische gevolgen voor jullie, maar ook de eventuele risico's die zij loopt tijdens een bevalling, omdat ze zo jong is.

En zolang jij niet met dat idee in zee gaat hoeft het absoluut geen probleem te zijn voor jou, want je hebt twee mensen nodig voor een nazaat.

Reageer