Skip to main content

Na ff rondgekeken te hebben hier durf ik mijn issue wel neer te schrijven hier want ik geloof dat bijna alles wel bespreekbaar is.

Ik kreeg namelijk pas de vraag van de vader van een vriendin of hij een onderbroekje van mij kon hebben. Hij wilde er ook voor betalen maar ik mocht het niemand zeggen. Ik heb nog geen nee gezegd maar wel gezegd dat ik dat heel raar vond. Ik wil dit dus niet maar durf het ook niet zo goed met mijn moeder te bespreken. 

Is het verstandig om het met mijn vriendin te bespreken? Ik wil haar niet kwijt als bff! Ben ook een beetje bang voor zijn reactie.

dit is inderdaad heel raar ik zou het toch zeggen, hoop voor je dat het snel word op gelost en je er geen last meer van hebt

ps. SnufDePuf

hey,

ja soms gezellig wel (niet altijd hoor hahaha)

ik ben dus 15, broertje 11, zus is 14 en nog een broer 17

Kben blij voor jou dat je nu bij je bestie bent en zo samen met elkaar kunt praten en ook over die dingen die gebeurt zijn enzo

Alles komt wel goed toch?

alvast smakelijk meisjes

Dankjewel ​@SnufDePuf zal wel goed komen. Hoewel ik niet meer gekeken heb blijft die foto op mijn netvlies 😕 hoop dat dat nog verdwijnt!

Alles komt zeker wel goed ​@Zwientje dat mag ik hopen. Alleen dat beeld nog... Maar goed dat hij niks heeft gekregen anders stond dat er ook nog op (wilde de jeans om het kussen, aan de achterkant dan de ballonnen in het broekje en de jeans erover en aan de voorkant de jeans open laten zodat je dat dus zou zien. Blousje over de bh maar paar knoopjes los. Hij vertelde alles 😠)

Frietjes waren lekker. We gaan nu douchen en spellen 🙂 👋🏼 

Hey 

Gaat het nu iets beter met je?

Al iets gehoord van de vrouw van die vader?

Gr zwientje

Ja ​@Zwientje  gaat met mij beter maar ***** juist niet. Haar vader slaapt nu niet thuis, is een flinke clash geworden met haar moeder (die is nog naar hier gekomen) Mijn vriendin mag voorlopig bij ons blijven, we hebben vanmiddag kleren gekocht, en zij mag gewoon van mij alles lenen. Al haar oude kleren wil ze niet meer en dat snap ik wel. Dus ze moet weer alles nieuw en dat kan niet in een keer. Mijne vind ze niet erg.

Ik denk dat haar ouders gaan scheiden 😥 Voelde me daar schuldig over maar haar moeder zei dat dat niet hoeft. Juist niet, ik heb goed gehandeld zij ze, nu is er tenminste niks lichaamlijks gebeurd. 

Ik ga slapen, morgen weer school. Fijn dat je informeert 😘

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit. Zie ook forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Hey

Wow, wel heftig wat jullie nu meemaken

Maar is inderdaad wel het beste wat je kon doen, want stel dat hij die pop aankleedde met haar bh en jouw onderbroekje en na een tijdje vond hij dat toch niet goed genoeg en rande hij je vriendin eens aan!!! Dat zou nog erger zijn

Ik weet dat je er zal zijn en staan voor haar. Ze zal je hard nodig hebben de komende weken en maanden…

Geef haar maar vele knuffels en praten en luisteren naar haar. Ook jullie mamas zijn er he

Gr zwientje

Ja dankjewel alweer ​@Zwientje !

Vandaag op school was ***** best emotioneel en ben ik met haar naar de mentor gegaan om haar uit te leggen wat er speelt. Zij was heel begripvol en als ***** en ik naar huis wilde gaan dan mocht dat maar we zijn gebleven.

Wat haar vader inderdaad zou doen als hij de pop niet goed genoeg vond weten we niet maar de kans dat hij haar (of mij!!!) iets zou doen was natuurlijk echt aanwezig! Hij woont nu ff bij zijn broer en mijn vriendin en ik weten nog niet of ze gaan scheiden. Van de ene kant hoopt ze van wel want ze vind haar vader nu een enge man maar van de andere kant gaat ze natuurlijk een vader missen, maar daar kan ik haar dan in steunen want ik heb die al 6 jaar niet meer (overleden) Alleen heeft ze geen zusje of broertje dus ze moet het in die zin alleen met haar mamma als gezin doen. Ik heb nog een zusje.

Wel grappig: mijn mamma heeft haar nieuwe kleren van gisteren eerst allemaal gewassen dus had ***** alles van mij aan! Ik voelde me best trots! 🙂

Groetjes!

Hey

Mooi van jou. Je mag echt trots zijn op jezelf meid. En ik denk dat je vriendin superblij is dat je er voor haar bent. Want het had nog erger kunnen worden. Hij had haar echt wel kunnen aanranden ofzo denk ik. 2 vriendinnen voor het leven.…

Praat maar veel met haar en luister ook. Geef haar ook maar veel knuffels zodat ze weet dat je heel veel om haar geeft.

Ook dikke "virtuele " knuffels van mij voor jullie xxx

Gr zwientje 

Dankjewel ​@Zwientje Eigenlijk is met zo'n pop met onze kleren aan en dan daar tegen aan rijden ook een soort van aanranden of niet? Gelukkig is het dus niet gelukt met mijne maar we denken dat hij toch wel vaker dat gedaan heeft met ***** haar kleren ook al zegt hij van niet. Ik vind dat best heftig en snap heel goed dat zij geen kleren van die ze had meer aan wilt! Die worden allemaal naar de kledingbank gebracht. Voor haar voelt het alsof hij tegen haar op heeft gereden, ze voelt zich daar vies over.

Bijna heel zeker gaan haar ouders scheiden, in elk geval wil zij hem niet meer zien!

Reageer