Vraag

Vaak natte droom gehad

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van 14. Toen ik 12 trok ik me af kwam eerst niet klaar later wel (13jaar) maar op een gegeven moment had ik 1-2 keer per week een natte droom en stopte ik met aftrekken in de hoop dat dit zou stoppen want het werd heel vervelend maar dat helpte niet. Ik had voor ongv 3-5 maanden dit en ik dacht ook niet eens meer aan sex om te voorkomen dat ik natte dromen kreeg maar niks hielp toen ging ik weer aftrekken en heb ik nooit meer een natte droom gehad. Maar is het normaal dat ik zovaak natte dromen had? Want ik kon mij herrinderen dat ik ergens geleerd/gehoord had dat dit maar 1-2 keer gebeurde in je hele leven.


2 reacties

hoi (ik ga je username hier niet noemen omdat ik hem vrij ongepast vind),

dat het maar 1-2 in je leven gebeurd klopt niet, je hebt bijvoorbeeld mensen die elke 1-2 weken ene natte droom hebben. De reden dat de natte dromen stopten nadat je vaker ging aftrekken was omdat je lichaam eigenlijk zegmaar altijd sperma maakt en bij zo'n natte droom “gooit” je lichaam het oude zaad eigenlijk “weg”. Dit is dan ook de reden dat vaker aftrekken/seks hebben vaak betekend dat je geen natte dromen meer krijgt. 

Heyy

Denk niet dat je in je hele leven 1 of 2 natte dromen hebt. Ik heb er in de afgelopen maand 2 gehad dusja…

Als je veel  last hebt van natte dromen kun je proberen van meer te masturberen, dat werkt soms.

Groetjs

Reageer